Європейці пересідають на електричні велосипеди [ Редагувати ]
У Європі - нова мода. На електричні велосипеди. У Нідерландах - бум продажів, адже де цей вид транспорту вважають у країні національним. Доки Бельгія, Німеччина, Данія чи Франція приглядаються до новинок, голландські виробники з задоволенням підраховують чималі прибутки від збуту електробайків по всій Європі.
У цьому маленькому містечку на заході Голландії велосипеди випускають ось уже понад 100 років. Саме тут розташувався один з кращих веловиробників країни - Роял Дач Газель. Його електрична модель у 1937 році зробила революцію у світовому велопромі.
"Електровелосипеди набули популярності в Нідерландах ще на початку 2000-х. Тепер їх активно замовляють Бельгія, Німеччина, Данія та Франція. Третина усіх велосипедів, які ми виробляємо та продаємо – електробайки", - розповідає прес-секретар заводу-виробника велосипедів Ферді Ертекін.
У Голландії технологічні новинки на двоколісних цінують понад усе. В обслуговуванні електробайк не набагато складніший, ніж звичайний велик. Особливо такий транспорт припав до смаку літнім людям.
"Старшим людям іноді просто бракує дихання, щоб проїхатися на велосипеді, адже це потребує певних фізичних зусиль. Тож вони назавжди паркували свої двоколісники у гаражі та пересідали на автобуси чи таксі.
Електробайки ж дають можливість здійснювати тривалі прогулянки без зайвого навантаження", - каже представник Асоціації голландських велосипедистів Мартін ван Ес.
Єдиним і, мабуть, найбільшим недоліком електричного велосипеда є ціна. У каталозі Газелі він коштує в середньому 2 тисячі євро, тоді як традиційний велосипед тут продають за 600.