На Львівщині люди вимушені їздити в поїздах без опалення [ Редагувати ]
Потеплішає навесні. Це не прогноз синоптиків, а відповідь львівських залізничників на скарги пасажирів. Люди обурені, що в дизель-поїздАх, які курсують Львівщиною, немає обігріву. Чому не топлять і як не змерзнути у холодному вагоні розкажуть наші кореспонденти.
Дизель-поїзд "Львів-Ходорів". На вікнах паморозь. Двері зачиняються нещільно - сніг потрапляє всередину. На вулиці мінус п'ять. У вагоні не тепліше.
"Холодно. Ті сидіння, примерзаєш і хворобу заробляєш! Приходиш і ось так дехто в вагонах тупотить, ніякого ні палива, ні нічого немає!", - сазала Стефанія Бернарська, пасажир
Поїзд курсує в Ходорів чотири рази на день. Шлях в одну сторону займає 3 години. Щоб не замерзнути під час поїздки люди надягають на себе що тільки можуть.
Зігріваються хто як може.
Провідник пояснює: холодно, тому що дизель-потяги не оснащені системою опалення.
"Немає взагалі, будемо казати так, двигуна! А від двигуна все йде повітря сюди на вагони. як нема двигуна, звідтам воно не прийде сюди!", - сказав Василь Попко провідник мотор-вагонного депо "Тернопіль"
Крім того, винні і самі пасажири, кажуть залізничники.
"Люди виходять, двері міжвагонні не закрили. тепло втікає хвилин 20 посадка, звичайно, тепло зникло", - сказав Сергій Перерва, начальник служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії ПАТ "Укрзалізниця"
Таких дизель-поїздів на Львівській залізниці 26. Усі вони відслужили щонайменше по 30 років. Потягам давно пора на звалище. Але наразі замінити їх нічим. Залізничники обіцяють: до наступної зими повинні закупити 6 нових поїздів. Однак, замінити майже три десятки зношених, вони не в змозі. Незважаючи на це, реконструкцію старих потягів поки що не планують. І це при тому, що востаннє їх капремонт здійснювали понад 5 років тому.
Поліна Спасенко, Галина Якушко, НовиниТК "Інтер".