Шулявський міст витримав тестування важкогабаратним транспортом [ Редагувати ]
Рух по Шулявському мосту у столиці відновлено. Напередодні ввечері бокова конструкція мосту обвалилася. Шляхопровід перекрили. На щастя обійшлось без жертв. За ніч провели експертизу та тестування важкогабаритними машинами, а вранці завершили роботи по укріпленню.
Щоправда рух по мосту обмежений, проїжджати можуть тільки легкові авто та громадський транспорт. Через обвал двох столичних чиновників звільнили. Ірина Баглай докладніше.
Десята ранку, на Шулявському мосту ремонтники закінчують укріплювати зовнішню частину, що обвалилася напередодні. Це бетонні плити консоль і тротуарна частина мосту для технічного обслуговування споруди.
На щастя, ніхто з людей не постраждав. Проте тепер рух під мостом планують обмежити. Цілу ніч тут проводили експертизу та тестували всі прольоти. Дійшли висновку міст не аварійний.
"Не треба тут сильно панікувати основні прогонові будови і металеві частини мосту є в нормальному працездатному стані, проблема в бетоні, який зверху покриває міст, а не самі конструкції", - сказав Іван Войтович, генеральний директор проектного інституту, представник експертного центра.
Щоб переконати, що міст витримає рух транспорту, по ньому пустили завантажені самоскиди загальною вагою більш як шістдесят тонн.
Уже по обіді рух на мосту відновили, але не для всіх. Важковаговому транспорту сюди зась! Шулявський міст, як і Повітрофлотський автошлях, у списку об'єктів на капітальний ремонт на цей рік. По місту ж проведуть ретельний технічний огляд ста сімдесяти таких споруд.
"На сьогоднішній день аварійних мостів в Києві немає, є обмеженопридатні, такі як Шулявський, це є 10 споруд", - сказав Олександр Густєлєв, генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор"
Шулявський міст підлатають, дорогу зроблять вужчою, на півтора метра відгородять від краю з обох боків. Встановлять опори. Про необхідність капітального ремонту мосту говорили не раз. Після кожної пожежі на стихійних ринках під шляхопроводом.
"Всі споруди у місті Києві, що встановлені під мостами, під об'єктами транспортної структури, в підземних переходах мають бути демонтовані, вони несуть потенційну загрозу не тільки інфраструктурі транспорту, а також і життю киян", - сказав Віталій Кличко мер Києва.
Тож тепер усі мафи, розташовані під столичними мостами та поруч з ними, а також у переходах, знесуть.
"Тепер міська влада має моральне право посунути всіх цих мафіозників тим паче, що навіть в земельному кодексі є стаття про вилучення з мотивів суспільної необхідності", - сказав Олександр Сергієнко, директор аналітично-дослідницького центру "Інститут міста".
На найближчі два роки в планах столичної влади масштабна реконструкція всієї розв'язки. У скільки вона обійдеться чиновникам ще не підрахували. За словами мера, це не менше мільярда гривень. Кілька років тому ця сума була вдвічі меншою.