Під Києвом комунальники латали дорогу сміттям [ Редагувати ]
Після скандального відео з Полтави, на якому комунальники засипають вибоїни землею замість асфальту - схожу технологію використали і умільці під Києвом, у селищі Немішаєве. Кореспонденти Інтера поїхали подивитись - що ж з цього вийшло.
Два дні тому на цій ділянці по вулиці Затишна ніби латали ями. Та вже після першого дощу вибоїни повернули свій попередній вигляд. А все ось чому:
Це відео виклав у мережу житель селища. На ньому комунальники засипають дірки в асфальті грязюкою з узбіччя.
Місцеві нарікають - краще вже перестрибувати через вибоїни, аніж місити багнюку. А ось комунальники пояснюють - хотіли як краще.
"Насправді наші працівники наводили лад, прибирали територію після зими, чистили бровку, сміття бруд", - говорить Борис Коваль, директор ЖКП "Немішаєве".
А щоб далеко не вивозити, вирішили - хай сміття ще й у пригоді стане.
"Такі у нас працівники просто знаєте надто добросовісні, які просто проявили ініціативу і ті ями вирішили таким чином залатати. Хотіли людям як краще зробити", - говорить Борис Коваль, директор ЖКП "Немішаєве".
Та люди - не оцінили. І взялися з таких ноу-хау кепкувати.
"Біля садочка і після весни, дуже багато розтаяло і по центральній дорозі, біля садочка і школи ну є проблеми з ямами і калюжі стоять. І біля прям садочка знаходиться отам люк, який часто буває відкритий", - говорить Катерина Костюченко, жителька села Немішаєве.
У селищній раді нас запевнили - гроші на ремонт доріг, зокрема і цієї вулиці запланували - 600 тисяч гривень. Чекають теплої погоди. А непотріб у ямах шкоди не наробить.
"Сьогодні морозів немає, ну яма утворюватися більше не буде. а перед тим як будуть ремонтні роботи відповідно її почистять належним чином ну і поремонтують асфальтом чи якось сумішшю спеціальною ті ями", - говорить Борис Коваль, директор ЖКП "Немішаєве".
Окрім оприлюднення вигляду жахливих доріг і громадського осуду - містяни вплинути на цей процес не можуть ніяк, - каже експерт з дослідження відповідності України євростандартам. Адже доступ до планування та проведення ремонту - обмежений.
"Що зробили в Укравтодорі - вони половину всіх нормативно-правових актів засекретили, прирівняли все дороги до стратегічних об'єктів", - говорить В'ячеслав Коновалов, експерт громадської компанії "Європатруль".
Відповідно зволікає і нова система контролю за ремонтом доріг, яку в міністерстві планують запровадити вже третій рік поспіль. А поки у пріоритеті замість капітального ремонту - ямковий, - вибоїни раз по раз можна засипати і землею.