У Києві пройшов флешмоб "Велосипедом на роботу" [ Редагувати ]
"Велосипедом на роботу". Сьогодні зранку майже дві сотні велосипедистів перед роботою зібралися у Маріїнському парку. Задля збереження екології та профілактики здоров'я закликають киян пересідати на двоколісний транспорт. На флешмобі побувала наша Анна Демиденко і дізналася усі переваги та недоліки велосипеда як транспорту.
У маленького Михайла сьогодні чи не перший виїзд "в люди" на велосипеді. Його тато в цьому профі.
"Я за день можу проїхати до 100 км, весь час їжджу на зустрічі, тому що моя підприємницька діяльність пов'язана з велосипедами. Це я зробив для дружини велосипед в нього своє особисте ім'я є просто цей звуть Кліпер", - сказав Максим, житель Києва.
Підібрати такий транспорт, каже чоловік, можна на будь-який смак і, головне гаманець. Стартують ціни від однієї тисячі гривень.
Аби дістатися до офісу громадським транспортом, Владислав витрачав більше години. Проте вже рік він їздить велосипедом так утричі швидше. Свого чорного красеня обладнав купою ґаджетів.
"Велофара, в принципі, велокомп`ютер, мигалочка і задній габарит. - Що таке велокомп`ютер? - Ну комп'ютер, щоб відраховувати скільки кілометражу проїхав показує середню швидкість і час в дорозі. А це колоночка, щоб в дорозі не сумувати, під музичку завжди веселіше їхати. Запасна завжди камера з собою і насос", - сказав Владислав, житель Києва.
Хлопець працює фінансовим аналітиком. Каже у його офісі є всі необхідні умови, аби привести себе до ладу після такої поїздки. Але більшість компаній не дбають про душові та переодягальні. Тому через це поїздка велосипедом на роботу, вважає Владислав, поки що не в моді.
"У нас є в офісі душ, а велосипеди ми вже ставимо вже всередині офісу або причіпляємо там до дерев, стовпів різних. Ну можна взяти одяг і перевдягнутися якщо є якийсь дрес-код", - сазала Євгенія Кравченко, жителька Києва.
На велосипеді у міністерство, яке неподалік звідси, приїхала й Уляна Супрун. Каже, такі регулярні поїздки знижують ризик онкологічних та серцево-судинних захворювань на 45 відсотків.
"Більше уваги звертати на профілактику і на здоровий спосіб життя, замість того щоби на лікування", - сказала Уляна Супрун, міністр охорони здоров'я України.
Та найболючіше для користувача велосипеда в Києві відсутність велодоріжок та гарантій безпеки руху.
"Мене вже три рази збивали наприклад. Зазвичай ніхто не карається, деякі просто тікають з місця", - сказав Володимир Чорногал, житель Києва.
Повноцінний веломаршрут у столиці лише один "Троєщина - Європейська площа". Два роки тому в мерії обіцяли створити ще три таких.
"Зараз ми переходимо до експерименту, який працює у всьому світі де в смугах громадського транспорту також виділена смуга для велосипедистів", - сказав Віталій Кличко, міський голова Києва.
За підрахунками асоціації велосипедистів сьогодні вулицями столиці їздить близько семи тисяч любителів еко-транспорту.