Жителі Рівненщини вимагають від влади ремонту доріг [ Редагувати ]
Жителі Рівненщини - блокують траси. Вимагають від місцевої влади негайно відремонтувати дороги. Деякі відтинки шляхів в області нагадують поле бою після бомбування. Коли там покладуть асфальт - дізнавалися й мої колеги.
Трасу, яка з'єднує Рівне і Сарни, місцеві жителі давно називають смугою перешкод. Майже 90 кілометрів ось такої якості, з невеликими "паузами" на асфальт.
"Кожен день їздю и хужого не прідумаєш, чим їздить по цій дорозі", - говорить Віктор, житель міста Сарни.
Щоб не пошкодити авто, водіям доводиться виїжджати на узбіччя чи зустрічну смугу. Через це часто трапляються аварії.
"Гляньте, які в нас дороги. Бачите? Людина минала ями. Я йшов на обгін и так вийшло".
Ця аварія сталася між селами Малушка і Яринівка. Водії кажуть, це - найгірша ділянка траси Рівне-Сарни. Наші журналісти вже інспектували цю дорогу на початку весни, щойно зійшов сніг. Відтоді ситуація не змінилася.
Шляховики латають дірки на ділянках дороги, які не ремонтували вже років з десять. Але доки асфальтують старі ями, не витримує вже відносно нове покриття.
"Зараз почали ми робити ямковий ремонт. Але знову ж хочу сказати, що ямковий ремонт фінансується з експлуатаційного утримання. На сьогоднішній день трішки ці ліміти обмежені і навіть дуже обмежені", - говорить Володимир Квачук, директор ДП "Рівненський облавтодор".
А доки в автодорі скаржаться на брак грошей, у деяких жителів області вже не витримують нерви. Днями люди перекрили міжнародну трасу "Київ - Ковель - Ягодин" з вимогою відремонтувати дорогу. Рух блокували майже сім годин.
"Люди поїхали займатися махновщиною. Перекрили національну трасу, за що до речі передбачається кримінальна відповідальність", - говорить Олексій Муляренко, голова Рівненської обласної державної адміністрації.
Після блокади у Рівненській облраді зібрали нараду. Шляховиків попередили про відповідальність за якість ремонту.
"На Рівненщині буде задіяна сума близько одного мільярда гривень. Тобто це знову ж таки рекордна сума, яка майже в два рази буде більшою, ніж минулого року. Я думаю, що такими темпами за декілька наступних років, можливо, за п'ять, ми зможемо кардинально змінити ситуацію з автошляхами в принципі", - говорить Олексій Муляренко, голова Рівненської обласної державної адміністрації.
Загалом в області потрібно полагодити понад три тисячі кілометрів доріг лише місцевого значення.