У Японії створили прилад для відлякування грабіжників [ Редагувати ]
Японці вигадали прилад для відлякування грабіжників - його сподіваються продавати самотнім жінкам або тим, хто надовго залишає домівку. Як працює диво-механізм і наскільки він ефективний - дивіться далі.
Пізно ввечері на вулицях Токіо - порожньо. Жінки скаржаться: повертатися до своїх домівок моторошно, особливо якщо живеш одна.
"Коли темніє й на вулицях нікого немає, мені просто страшно йти додому", - говорить Маї Шібата, жителька Токіо.
Але якщо з вулиці видно, як дужий хлопець за вікном відпрацьовує грізні удари або ж вправляється в прийомах карате - на душі спокійніше. Адже грабіжники двічі подумають, перш ніж вдертися до такої квартири. Принаймні - так вважають представники однієї з японських будівельних корпорацій. Своїм клієнтам, а особливо - клієнткам, пропонують цікавий сервіс - "Чоловік за фіранкою".
"Наша фірма запустила рекламний ролик, аби показати, що ми як слід дбаємо про безпеку мешканців, особливо самотніх жінок", - розповідає Кейчі Накамура, менеджер будівельної корпорації.
Проектор, встановлений у квартирі, створює рухливу тінь на заштореному вікні. Пристрій під'єднаний до смартфона. Тож користувач на відстані може керувати силуетом у своїй оселі та обирати, що саме робитиме охоронець - боксуватиме, розмахуватиме бейсбольною битою, гратиме на гітарі чи пилососитиме підлогу. Поки що є дванадцять варіантів. Головне - справити враження, що господар - удома. Утім, є й ті, хто сумнівається в ефективності винаходу. Адже побачивши тінь з реклами, грабіжники тепер точно знатимуть, що в будинку порожньо, і цей пристрій, навпаки, приверне увагу злодіїв до помешкання.
"Якщо проекція тіні слугуватиме на руку грабіжникам - ми вдосконалимо свій додаток. Ми плануємо розробити більше різних варіантів поведінки для силуета. Наприклад, випускати новий сценарій щодня", - розповідає Кейчі Накамура, менеджер будівельної корпорації.
Наразі цей пристрій - лише прототип. Його тестують у квартирах будівельної фірми, яка вигадала механізм. Якщо випробування матимуть успіх - розробники запустять свій винахід у продаж.