Каплін закликав збільшити зарплату робітникам "Криворіжсталі" [ Редагувати ]
В Україні продовжують страйкувати металурги та залізничники. Працівники депо відмовляються виїжджати на аварійних локомотивах. Чи не вперше за час існування зупинився напотужніший завод в країні "Криворіжсталь". Люди відмовляються ставати за небезпечні робочі місця. Вимагають належних умов праці та підвищення заробітної плати.
Третю добу працівники "Криворіжсталі" проводять "італійський страйк": на роботу ходять, але працювати - відмовляються. Кажуть, щодня ризикують життям заради мізерної зарплати.
"Состав подвижной пришел в полную негодность. Да, они еще как-то дышат, потому что люди, чтобы работать сами ремонтировали. Собственник обязан обеспечить запчастями и всем необходимым. Поэтому люди и вишли", - говорить Микола Моряков, працівник ПАТ "Арселормітал Кривий Ріг".
Допомогти вирішити проблему сьогодні приїхав нардеп Сергій Каплін. Робітники емоцій не стримують.
"Заводят уголовные дела и хотят незаконно увольнять".
На підприємстві вже не перший день працює так звана комісія примирення. Але - результату жодного. Керівники з протестувальниками не спілкуються. А отже і про їхні вимоги наче нічого й не чули.
"Народ з яким ви спілкувалися, працівники ПАТ "Арселормітал Кривий Ріг" вони вам дещо сказали. Я вас прошу роз'ясніть нам які вони мають вимоги працівники", - говорить Валерія Гудей, юрист ПАТ "Арселормітал Кривий Ріг".
Підвищити зарплату та привести до ладу обладнання - керівництву Криворіжсталі доведеться, запевнив Сергій Каплін.
"Если не будет воли руководства пойти на повышение зарплаты - ситуация приобретет критический размах. Это потери для компании сумасшедшие - финансовые, репутационные. Я вам хочу объявить, что я переселяюсь в Кривой Рог. Я буду жить здесь, пока вы не повысите зарплату", - говорить Сергій Каплін, народний депутат, лідер Соціалістичной партії України.
Страйкують і працівники локомотивного депо Придніпровської залізниці. Вимоги тіж самі- підвищення зарплати та відновлення рухомого складу. 5 добу звідси не виїхав жоден локомотив. Зупинені вантажні перевезення. Страйкарі кажуть, їздити на локомотивах небезпечно.
"От уявіть собі. Я працюю на локомотиві який за віком старший за мене", - говорить Микола Подобід, машиніст Криворізького локомотивного депо Придніпровської залізниці.
Капітального ремонту локомотиви - не бачили більше 10 років. Залізничники показують - на чому працюють. Вагони без вікон, двері на ладан дихають. Кабіна машиніста без світла, і стільців, двірники не працюють.
"Надо стоять до последнего, пока мы не утвердим четкую програму - модернизация подвижного состава, пускай ищут деньги и достойная зароботная плата", - говорить Сергій Каплін.
Тож страйк залізничників та металургів оголошено безствороковим.