Дорожників Рівненщини закликали позбутися "повороту смерті" [ Редагувати ]
Майже вісім десятків ДТП за дев'ять років сталося в одному і тому ж місці на Рівненщині. Це аварійно-небезпечна ділянка дороги у селі Птича. Цей відрізок міжнародної траси Київ-Чоп продовжує забирати життя і калічити учасників дорожнього руху. Чому гинуть люди і хто в цьому винен - з'ясовували мої колеги.
Ось перекинувся рейсовий автобус з півсотнею людей усередині. Семеро пасажирів дістали травми. Не встигли витягнути його з кювету, - як туди на швидкості влетів позашляховик. У цьому ДТП загинув чиновник зі столиці. А це вже - фура наїхала на велосипедистку і перекинулася. Мати трьох дітей у тяжкому стані потрапила в реанімацію. Усі ці аварії сталися в липні, в одному місці. На повороті до села Птича Рівненської області. Жителі називають його "поворотом смерті".
"Тут аварій дуже багато. Ну як не кожен день, то через день - то точно. Дуже багато аварій, дуже багато життів забирає", - говорить Віра, мешканка села Птича.
У цьому місці, після крутого повороту, траса з боку Львова в напрямку Києва різко вужчає: замість чотирьох смуг стає дві. Незважаючи на численні попереджувальні знаки, багато водіїв мчать на повній швидкості і злітають з дороги.
"В 2012 була здана в експлуатацію після реконструкції дана дорога. За цей період часу зафіксовано 77 дорожньо-транспортних пригод, з яких 26 з потерпілими, в яких 10 осіб загинуло та 50 осіб отримало травми", - говорить Сергій Коханюк, керівник відділу безпеки дорожнього руху УПП в Рівненській області.
Цю дорогу реконструювали до Євро-2012. Здавали в стислі терміни. Про безпеку автомобілістів тоді не подбали кажуть патрульні. Поворот зробили надто крутим. Вписатися в нього на швидкості практично неможливо.
"Якби ухил був би плавніший автомобілі просто б з'їжджали і це б могло б призвести до пошкоджень лише транспортних засобів або до незначних тілесних ушкоджень", - говорить Сергій Коханюк, керівник відділу безпеки дорожнього руху УПП в Рівненській області.
Цю ділянку дороги обслуговує Дубенський філіал автодору. Його керівникові після чергової аварії патрульні вручають припис і протокол про адмінпорушення. Це вже десятий такий документ.
"Вказано, відновити металеве огородження, це раз, відповідно до ДСТУ і відсипати дану ділянку дороги - зменшити кювет", - говорить Костянтин Семенюк, співробітник відділу безпеки дорожнього руху УПП в Рівненській області.
Після візиту патрульних в автодорі вирішили убезпечити поворот і засипали кювет піском.
Своєї провини у великій кількості аварій на цьому повороті шляховики не визнають. А ось фахівці стверджують, щоб убезпечити рух - цю ділянку дороги потрібно вирівняти. Але це дорогий проект, і грошей на реконструкцію в облавтодорі не передбачено.
"Є дорога, яка була спроектована не нами, яка була спроектована столичними експертами, яка будувалась до Євро-2012, вона спроектована таким чином, саме з цим поворотом. Зараз те, що може зробити облавтодор чи інші підрядні організації, - це зменшити травматизм", - говорить Дмитро Леонтіюк, помічник керівника Рівненського облавтодору.
А поки в автодорі вирішують, що робити з "Поворотом смерті", - водіям необхідно в цьому місці максимально зменшувати швидкість.