На Закарпатті аварійний міст розділив місто [ Редагувати ]
Розділені на два береги. У Сваляві міст, який два роки тому зруйнував паводок, досі не відремонтували. При цьому гроші на ремонт виділили ще на початку року. Чому стоїть будівельна техніка? Дізнавалася Мар'яна Мартин.
Дуже прекрасно зробили, що вже два роки моста немає і ходи, сяк ходи.
Житель Сваляви Іван каже - минуло два роки, як потоком води змило бетонну опору, і лівий бік моста просів. Згодом його розібрали, і поставили дерев'яний паркан. І якщо пішки тут пройти можна, то водіям доводиться щодня об'їжджати 2 кілометри.
"То для всіх незручностей дуже багато, чому моста немає, і об'їхати і всі ці які працюють на цій стороні, їм тоже треба обходити і об'їхати обіцяли обіцяли, а так і не зробили", - говорить Віктор Гафинець, житель Сваляви.
Жителі міста не розуміють, чому міст не відновлюють. Адже кошти виділено. Більше шести мільйонів гривень із Державного фонду регіонального розвитку та ще понад чотири мільйони з обласного бюджету. Частину коштів передбачено і з міської скарбниці. Проте у мерії не можуть пояснити, чому підрядник не ремонтує міст.
"З цим мостом затримка получилася, шось там в них проблема з людьми, не знаю з чим. Вони нам по телефону говорять одне, але ми в то не віримо уже тиждень залишився максимум, а далі піде вже санкція", - говорить Іван Ланьо, міський голова Сваляви.
Роботи мала виконати фірма з Франківщини. Ії директор переконує, що готовий почати реконструкцію, але не має для цього відповідних документів, які повинна була підготувати мерія.
"Треба проводити фундаментні роботи, а на фундаментні роботи в мене немає креслень. Я не відповідаю за проектну групу, це свалявська міська рада відповідає за проектну групу. Вони з ними співпрацюють, в цьому то і різниця. Тому що я не буду вирішувати їхні питання за свій кошт", - говорить Олег Домащенко, генеральний директор фірми-підрядника.
Підрядник запевняє, у проекті недосконало проведені геологічні дослідження ґрунту. Інженер-будівельник Іван розповідає - опори, які підготували - виявились неправильних розмірів, тому їх демонтували.
"Оце ці сваї. Вони пообрізувані. Вони мали бути по всіх геологічних розробках, по технічній докуменнтації вони мали зайти повністю в цю почву", - говорить Володимир Данайканич, житель Сваляви.
Скільки ще чекати підряднику документації, а жителям Сваляви нової переправи - питання відкрите. Тим часом, єдиний міст у Сваляві, збудований ще за часів, коли регіон був у складі Чехословаччини, - вже вкритий тріщинами. Адже не розрахований на великогабаритний транспорт.