"Київоблгаз" відкрив сучасний центр обслуговування клієнтів у Білій Церкві [ Редагувати ]
"Київоблгаз" осучаснює центри обслуговування клієнтів. Відтепер всі питання відвідувача, згідно з електронною чергою - на місці вирішує менеджер. Один із таких центрів запрацював у Білій Церкві. На відкритті побували і наші кореспонденти.
Електронна черга, он-лайн сервіс, open-space з багатьма менеджерами і навіть дитяча кімната - у Білій Церкві "Газконтора" перетворилася на сучасний Центр обслуговування клієнтів. Тут можна оформити субсидію, заплатити за газ, вирішити питання з підключення до газової мережі, перевірити дані лічильника.
"Реально видно які зміни компанія на сьогоднішній день проводить. Ми звичайно хочемо здивувати наших споживачів і хочемо їм показати зміни найкращі. Все має бути швидко зручно і зрозуміло", - говорить Дмитро Дронов, голова правління ПАТ "Київоблгаз".
Відвідувачі дивуються, кажуть не одразу повірили, що це "Облгаз". Першим клієнтом сервісного центру став заступник голови Київської Обласної Держадміністрації, який завітав на урочисте відкриття.
"Головна мета це якісні послуги, це комплексні послуги, щоб люди відчували увагу, які сюди приходять, які би отримували результат і відповіді на всі питання. Я сам відчув це на собі, тому що був першим клієнтом", - говорить Дмитро Назаренко, заступник голови Київської обласної державної адміністрації.
Автопарк підприємства, яке обслуговує близько 120 тисяч клієнтів, поповнений новими автомобілями. Це дозволяє вчасно приїжджати, наприклад, на місце аварії. Зручно споживачам - зручно й працівникам компанії. Це вже шостий сучасний центр обслуговування клієнтів у Київській області, який відкрився за останні два роки. В 2019 році такі центри запрацюють у Броварах та Ірпені.