Активісти на Рівненщині звинувачують дорожників у марнотратстві [ Редагувати ]
Загалом траса Київ-Чоп дедалі частіше фігурує в новинах. Міжнародна магістраль, розбудова якої до "Євро-2012" коштувала сотні мільйонів гривень, стрімко руйнується. Особливо відчутно погіршується якість покриття навесні, щойно сходить сніг. Чи можна зберегти трасу цікавилася Сніжана Сидорук.
Повсюди ями, тріщини та вибоїни. Це - міжнародна траса Київ-Чоп, що йде через Рівненщину.
Розігнатися на цій трасі не вдасться. Їхати навіть з невеликою швидкістю - небезпечно. На початку року, коли ще був сніг, вибоїни засипали холодною асфальтобетонною сумішшю. Та пройшло кілька тижнів. Потеплішало і залатані ями - розповзлися.
"Той асфальтобетон, який робили холодним він лежить, навколо нього відбувається відкришування. Йде руйнація загального полотна".
Місцеві активісти звинувачують дорожників у марнотратстві. Кажуть: аби робили все за технологіями - такого не було.
"Цей асфальт говорили, що він викришиться. Вона так і сталося він викришився. А зараз вони розводять руками, починають вводити населення України в оману, говорять, що це нові ями. Це все неправда", - говорить Руслан Левчик, громадський активіст.
Після потепління, дорожники знову вийшли на роботу і пригнали вантажівки вже з гарячою сумішшю.
"Ям хватає. Це робимо, видовбуємо, заливаєм бітумом і гарячим асфальтом заложуємо. Є п'ять. Є даже до семи сантиметрів глубиною", - розповідає Віктор Гупалюк, працівник філії Гощанський райавтодор.
"Вбили" швидкісну трасу, - кажуть дорожники, багатотонні фури. Щодня їх їздить до півтисячі вантажівок. А доруйнували - сніг та дощі. Покласти новий шар асфальтобетону треба було ще торік.
"Дорога Київ-Чоп, цей верхшій шар, який руйнується був укладений вже дуже давно, коли була підготовка ще до Євро, зараз він своє відпрацював. Вчасно він не був замінений і зараз він просто руйнується", - пояснює Олександр Гончарук, головний інженер ДП "Рівненський облавтодор".
Латки трасу не врятують. Це визнають і в службі автомобільних доріг. І очікують на 550 мільйонів гривень, які виділив на ремонт траси уряд.
"Ніякого не буде ліквідації ямковості, буде ліквідація тільки методом карт. Тобто розпочинаючи від 50-100, тисячу кв. метрів буде все вирізатися фрезою, буде все вкладатися тільки під асфальтоукладник", - говорить Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області.
Та поки лататимуть вибоїни й надалі. Щодня у ями на Рівненщині насипають до 120 тон гарячого асфальту. Та розбиті шляхи його миттєво поглинають.