Українець створив копію легендарного спорткару у власному гаражі [ Редагувати ]
А наш кореспондент Тарас Пилипець проїхався на копії легендарного британського спорткара. Створили його на Київщині, з українськими особливостями.
Це скелет автівки, саморобний кузов. Із нього все й почалося. Потім - два роки наполегливої роботи: пошук і встановлення запчастин, фарбування.
Щасливий конструктор спорткара Іван працює вчителем фізкультури в білогородській школі. Створити авто власними руками мріяв ще з дитинства. Перша спроба була кілька років тому: у гаражі зібрав багі. Прагнув масштабнішого проєкту, але бракувало коштів.
Іван Кожушко, власник авто:
Купити це дуже дорожче. Тут один який плюс, що з заробітньої плати були якісь фінанси - вони сюди вкладалися, як такої повної суми, що можна взяти і купити її не було. Репліка в Америці стартує від 35 тисяч, а оригінали там в мільйонах.
На свою мрію Іван витратив майже вісім тисяч доларів. Щоб заощадити, купував деталі переважно радянського автопрому. А ці дуги безпеки взагалі зробив з водопровідної труби.
Іван Кожушко, власник авто:
За базу взялась 24 "Волга". З неї у нас тут двигун, ходовка, коробка. Ну, в принципі, все. Вихлопні труби це з "Пріори", фари "Жигулі класика" - "Копійка". Зеркала - мотоцикл "Іж".
Сідаючи в цю автівку, відчуваєш себе справжнім колекціонером. Моделі понад 50 років. Та раритетність не головне. Зараз ви й самі усе почуєте.
Незвичайний кабріолет постійно фотографують перехожі. Автомобілісти, проїжджаючи повз, сигналять. Тож не дивно, що Іванові пропонували продати машину. Втім, той відмовився. А вже восени планує показати свій автошедевр на найбільшому ретро-фестивалі країни "Олд Кар Ленд".