Детской железной дороге Днепропетровска исполняется 75 лет [ Редагувати ]
75-річчя відзначила одна з найстаріших дитячих залізниць України - Дніпропетровська. Колись її будували на комсомольських суботниках, а після війни довелося відновлювати майже з "нуля". За свій вік вона змінила і назву, і кількість станцій. А от чи зуміла зберегти прихильність маленьких пасажирів - дізнавались журналісти Інтера.
Малу Сталінську залізницю в Дніпропетровську почали будувати у 36-му. Анатолію Агапійовичу тоді було десять, але він теж допомагав зводити залізничні шляхи. Каже - на роботи тоді виходили усі городяни.
Анатолій Каблуков, будівельник Дніпропетровської дитячої залізниці:
- Построили буквально за полгода! Здесь всё было не так, как игрушечное. В малых размерах- но настоящая дорога!
Довжина маршруту - два кілометри. Раніше тут було дві станції, тепер залишилась одна. На відміну від дорослої залізниці, тут часто міняються кадри. Адже на навчання та роботу беруть лише школярів від 6-го по 11-й класи. На залізницю Максим прийшов, коли йому було дванадцять. Починав провідником. Тепер працює машиністом. Для цього два роки майже щоденно ходив на спеціальні курси.
Максим Дровозюк, машиніст локомотива Дніпропетровської дитячої залізниці:
- Самое сложное - выучить строение локомотива, выучить, как он работает.
Зараз на залізниці працює 720-ть дітей. Дорослі не приховують: малечу готують до майбутньої роботи залізничниками.
Роман Кириленко, начальник Дніпропетровської дитячої залізниці:
- Діти засвоюють дійсно дорослі професії - локомотивники, колійники, старші по станції. Відсотків 20-30 обов'язково пов'яжуть своє майбутнє життя з дорослою залізницею.
За 75 років половина юних залізничників дійсно перешли працювати на пасажирські та вантажні поїзди. Відколи існує Дніпропетровська дитяча залізниця, на її потягах встигло покататися більше мільйона пасажирів.
Максим Урлапов, Наталя Грищенко, Євген Коденцов, Новини, телеканал "Інтер", Дніпропетровськ.