Болгарские автолюбители отмечают 55-летний юбилей Трабанта [ Редагувати ]
Болгарські автолюбителі святкують ювілей Трабанта. Цьогоріч виповнюється 55 років із випуску першого авто цієї марки. Дешева та економна машинка родом зі Східної Німеччини. Але в неї було чимало шанувальників і в інших країнах колишнього соцтабору. Історія Трабанта в Ольги Іванової.
Останній Трабант зійшов з конвеєру 91-ого року. Але ці машинки і зараз на ходу.
Георгі Балтаджієв, власник "Трабанту":
- Він винятково надійний, ще ніколи мене не підводив. Ви б бачили, як він долає снігові кучугури! Заздрять навіть водії снігоприбиральної техніки.
Цей малюк став відповіддю Східної Німеччини Фольксвагену, який випускали західні сусіди. Трабант був невередливим - їздив на дешевому пальному, коштував недорого. Зекономили передовсім на корпусі - зробили його не з металу, а з надміцного пластику. У Німецькій демократичній республіці був дефіцит сталі. Перші автівки мали купу незручностей.
Іванло Антов, колекціонер "Трабантів":
- Про Трабант складено купу анекдотів. Трабант - найдовша машина у світі-22 метри, якщо ще й дим із труби порахувати. Щоб влізти в Трабант-потрібна ложечка для взуття, а щоб вилізти-треба викрутку.
Усього випустили близько трьох мільйонів Трабантів. Побачити їх можна й зараз. Але дедалі рідше - на автотрасах. Більшість цих машин уже зайняли своє місце в гаражах колекціонерів.
Іванло Антов, колекціонер "Трабантів":
- У мене 46 Трабантів, і ще один -іграшковий. Ми всією родиною колекціонуємо Трабанти - вже 20 років. Це наша пристрасть. Перший купив ще мій дідусь.
Колекціонери зізнаються, що любов до Трабантів - це назавжди. Що більше минає часу, то більше ностальгічних почуттів викликає вигляд цих авто.
Ольга Іванова, "Новини", телеканал "Інтер"