Работники рекламы отметили профессиональный праздник [ Редагувати ]
Український піар в обличчях. Працівники реклами відзначають своє професійне свято. Цього року кращі представники цієї професії знайомилися зі студентами і зробили спеціальну фотовиставку під назвою "Корифеї реклами та піару". На ній побувала Антоніна Маровді.
Креатив. Мета. Відповідальність. Незвичайною червоною доріжкою з написами, під бій барабанів крокують 12 професіоналів піару та реклами.
Ще 15 років тому слово "піар" було майже нікому незнайоме. Сьогодні тут зібралися люди, які написали перші книги, розкрили всі секрети реклами не лише в Україні, але й в СНД.
Денис Богуш, президент PR-агенції:
- Деланье из пиара пиар - это очень правильно, и не зря в университетах и в других институтах на специальность "пиар" большой конкурс.
Найкращим теоретикам та практикам вручили сертифікати корифеїв своєї професії. А ще кожен із рекламників зміг відчути себе справжньою голлівудською зіркою:
- Залишаємо на вічне, як може бути.
- Ви знаєте техніка та й сама, що в голівуді, але там залишає, хто ступню, хто ноги, хто руку.
Щоправда, до статусу корифеїв працівники креативу поставилися з гумором.
Валерій Іванов, завідувач кафедри реклами та зв'язків з громадськістю:
- Якщо вже відзначають так, то треба вже, мабуть, в дорогу молодим, а самому вже шукати ямку якусь і там зариватися пошвидше.
Зліпки рук повісять під фото у спеціальній галереї. Організатори кажуть, це лише початок - професія цікава, тому зовсім скоро тут з'являться нові обличчя. Обіцяють - далі буде.
Антоніна Маровді, Василь Меновщиков, Новини, телеканал "Інтер"