В Японії випустили на ринок робота-продавця [ Редагувати ]
У продавців техномаркетів з'явилися серйозні конкуренти. Великі корпорації почали наймати на роботу роботів.
Про штучний інтелект, який здатен продати вам будь-який товар, дивіться далі.
Його звати "Пеппер", і він - гуманоїд. Пластикове чорнооке створіння, заввишки 1,2 метра, налаштоване скласти гідну конкуренцію голлівудській зірці Джорджу Клуні.
Донині актор був обличчям марки "Нескафе", рекламував каво-машини. Однак віднині їх продаватиме робот.
"Я машина передових технологій. Машина, яка продає інші машини передових технологій. Чи не здається вам, що це - футуристично та круто?", - каже робот Пеппер.
Ім'я робота - Пеппер, тобто Перчик, - повністю відповідає його характеру. За словами розробників, гуманоїд почувається вельми впевнено серед натовпу, може легко підтримати розмову та пожартувати.
"Це буде абсолютно новий досвід у шопінгу. Ніхто ще не купував щось у робота. Це - крок уперед", - каже представник компанії "Нескафе" Кенсукі Отані.
Пеппер - перший у світі робот, який здатен розуміти та реагувати на людські емоції. Він аналізує міміку людини, жести, вираз обличчя та тон голосу.
А ще штучний інтелект машини дозволяє їй поглиблювати свої знання, слухаючи розмови перехожих.
"Цей робот цікавий не лише для наших потенційних покупців, а й для тих, хто, наприклад, просто сидить і очікує на когось у торговельному центрі.
Аби згаяти час, він може поспілкуватися із Пеппером", - каже представник компанії-розробника робота Кенічі Йошіда.
Перші Пеппери вже взялися до роботи. Наступного року розробники гуманоїда обіцяють, що роботи стануть доступними для загалу.
Щоправда, утримувати власного Перчика буде не дешево - 1700 доларів перший платіж плюс щомісячні додаткові виплати. Які - поки що не відомо.
Юлія Орленко, телеканал "Інтер".