Украину ждет масштабная модернизация дорожной инфраструктуры и контроля [ Редагувати ]
Кожен день по українським дорогам їздять тисячі перевантажених фур, які руйнують дорожне покриття. Як можна вирішити це питання в студії "Подробиці тижня" розповів Михаило Ноняк, Голова Укртрансбезпеки.
- В першу чергу, повинен бути якісний габаритний контроль, ми його почали з 2016 року системно впроваджувати в Україні. Але є ряд проблем, які потрібно вирішувати сьогодні . Зараз завдяки єврокоштам ми закупили 78 комплексів,- це пересувні лабораторії, які ми закупили в кінці року. Але для того, щоб вони якісно функціонували потрібно ряд речей, по-перше, якісний кадровий потенціал служби. Зараз він неукомплектований. Ми просимо уряд збільшити кількість працівників інспекторського складу.
Служба не є велика, а для того, щоб забезпечити 1 комплекс в цілодобовому режимі потрібно 6-8 чоловік. І тих 150 інспекторів, які виходять кожного дня працювати, недостатньо. Плюс ще один момент – потрібні площадки, де ці комплекси розміщати. Ми говоримо про пересувні комплекси. Стаціонарні повинні працювати в цілодобовому режимі, але на перспективу, для того запускати дистанційний контроль. Це будуть в проїзну дорогу вмонтовані датчикі, які в онлайн режимі будуть передавати певну інформацію інспекторам Укртрансбезпеки, які і будуть зупиняти того порушника, який попав в систему ризику. Але зараз потрібно працювати пересувними комплексами.