Без "московської" ковбаси: виробники продуктів відмовляються від радянських назв [ Редагувати ]
Без "московської" ковбаси та "російського" сиру. Виробники продуктів відмовляються від назв, які збереглись ще з часів радянського союзу і вигадують нові, щоб підняти патріотичний дух українців. Так, у Черкасах розпочалось виробництво ковбаси "Смерть москалям" та лимонаду "Чорнобаївка". Більше про бренди воєнного часу - послухайте!
Ковбаса - з прапором на упаковці і красномовною назвою вже кілька тижнів змушує посміхнутись українців.
Надія Лосєва, технолог м'ясного виробництва:
Така була гірка шутка - хто з'їдає кусочок, то десь рашист, москаль, зараз називають їх як кому в душі болить, він, я не буду говорить слово вмирає, він покидає нашу страну.
Продавці кажуть: спочатку остерігались виставляти такий радикальний продукт на полиці, втім, коли побачили реакцію відвідувачів зраділи. "Смерть москалям" розкуповують миттєво.
Людмила Карпенко, продавчиня:
Шість у мене було паличок і я їх продала за 5 хв, сразу розібрали.
Ковбасою креатив черкаських виробників не обмежується. На полицях магазинів з'явився ще й лимонад "Чорнобаївка", а власник пекарні тепер називає хліб лише паляниця. Каже: це спосіб висловити підтримку нашим захисникам.
Андрій Феофілов, пекар:
Чому ми повинні помагати - вони нас захищають, ми тил, ми захищаємо їх, а вони нас, це така логічна штука.
Продуктовий патріотизм шириться усіма регіонами України. На Сумщині з'явився антиросійський сир замість російського. Вінницькі виробники перейменували "московську ковбасу" на київську.
Столичні виробники хліба в свою чергу замінили "білоруський буханець" на отаманський. Рівненський пивзавод взагалі провів конкурс для зміни назви "Жигулівське". Пиву повернули історичну назву - Віденське. Усе це, за словами бізнесменів, підіймає настрій споживачам і допомагає позбутись усього радянського чи російського навіть у назвах продуктів.