Дизайнерський одяг тепер можна купувати онлайн [ Редагувати ]
У США пророкують кінець епохи гламуру у моді. Відтепер колекції провідних дизайнерів просто з подіума направляються на полиці магазинів. Ніхто не чекає півроку, як раніше. До всього ціни стали доступнішими. Оксана Кундіренко розбиралася.
У новій колекції Томмі Хілфігера домінують морські мотиви. Показ відбувається на подіумі, збудованому як Титанік. Це дає шанс виділитися і не потонути серед конкурентів.
"Світ швидко змінюється, через соціальні медіа всі бачать твої нові творіння. І молоді клієнти не хочуть чекати. Вони приходять на шоу, уподобують якусь річ і хочуть купити її онлайн, в один натиск клавіші", - пояснює дизайнер одягу Томмі Хілфігер.
Однією з перших дизайнерів, яка перейшла до практики "представляй та продавай" - Ребекка Мінкоф. Раніше сукні просто залежувалися на полицях півроку, допоки потрапляли до вітрин.
"Не лише молоді та невідомі дизайнери прагнуть мати надшвидкий прибуток. До такої практики поступово переходять і великі бренди. Це лише питання часу", - впевнена дизайнер одягу Ребекка Мінкоф.
Мобільні додатки та соцмережі дозволяють буквально в прямому ефірі бачити модні покази та обговорювати вбрання. Фактично, не лише елітна публіка, а й широкий загал присутні на тижнях високої моди. Деякі світові дизайнери вже зараз розмірковують над тим, чи вкладати величезні кошти у дефіле чи краще зосередитися на онлайн-продажах.
"Я дуже рада нововведенням, індустрія цього довго чекала. Це ж емоційні покупки - щось сподобалося і ти одразу його придбав", - каже модний критик Тетяна Костіч.
Деякі дизайнери пішли навіть далі. Влаштовують онлайн-покази нових колекцій. З такими експериментами тижні моди у світових столицях незабаром стануть зовсім незвичними. Втім, не менш цікавими.