Дмитро Фірташ подарував Черкасам 15 сучасних тролейбусів [ Редагувати ]
Черкаси отримали довгоочікувані тролейбуси. Сьогодні 15 нових машин офіційно передали комунальному підприємству "Черкасиелектротранс". Вони допоможуть вирішити транспортну проблему, яку місто відчуває вже не перший рік.
15 новеньких тролейбусів майже добу стоять у центрі Черкас. Їх готують до передачі місту. Навіть зовні старі їм суттєво програють. Ці новенькі машини подарувало жителям підприємство "Азот". У місті давно на часі проведення транспортної реформи. Адже 90 відсотків тролейбусів безнадійно застаріли - і морально, і фізично. Петро Федоряка кілька років працює на такому.
Місце для інвалідної коляски. Сюда закочується коляска ставиться от так на упор. Ось відкидний поручень щоб зручніше було в роботі він надійний. На тому тролейбусі, що я працюю 3 роки проблем особих не було", - говорить Петро Федоряка, водій тролейбуса.
Після офіційної церемонії тролейбуси рушають у пробний рейс. Охочих покататися чимало. Але лише новими машинами транспортну проблему не вирішити, - кажуть громадські активісти. Водіїв катастрофічно не вистачає.
"Водії, які сядуть? Ті, які працювали на старих машинах, їх знімають зі старих тролейбусів і становлять на нові, а старі тролейбуси ставлять під забор", - говорить Валерій Мироненко, представник громадської ради "Черкасиелектротранс".
Мер заспокоює - цей аспект враховано. У місті вже проводять набір серед охочих стати водієм тролейбуса.
"Азот" допоможе і оплатить навчання, а ми в свою чергу зобов'язуємося налагодити якісний і постійний пасажиропотік громадського транспорту", - говорить Анатолій Бондаренко, міський голова Черкас.
Меморандум про співпрацю, який підписали місто та "Азот", це не лише транспортна реформа, кажуть представники групи компаній Дмитра Фірташа, в яку входить і Черкаський "Азот".
"Намічено заходи, як за рішенням транспортної проблеми так і з благоустрою - по речах таким, як пристрій зупинок для тролейбусів, освітлення міста, дитсадків, спортивних майданчиків. Це цілий комплекс заходів розрахований на кілька років", - говорить Борис Краснянський, керуючий директор Group DF.
У федерації роботодавців України вважають, що подібна співпраця бізнесу та громади - знакова. Адже таким чином вирішуються і соціальні проблеми пенсіонерів.
"Ті, хто сьогодні працює на маршрутках, вони свою роль виконують. Але вони не можуть пільговиків возити, ще когось. А завдяки цим тролейбусам, люди зможуть їхати. Тобто буде місто допомагати з пільгами.
Найголовніше завдання в цьому проекті - це показати, що не треба чекати дива. Я пропоную йти працювати самим, і це буде диво. Ми покажемо, що це можливо зробити", - говорить Дмитро Фірташ, голова федерації роботодавців України.
Новенькі тролейбуси повезуть своїх перших пасажирів у понеділок.