Володимир Гройсман визнав ремонт доріг головним завданням стратегії розвитку українських шляхів [ Редагувати ]
55 мільярдів гривень на ремонт українських доріг. Це рекордна сума за часи незалежності України - заявив прем'єр Володимир Гройсман у Львові. Коли українці забудуть про ямковий ремонт і про що ще говорив очільник уряду - знають наші кореспонденти.
Рушійна сила економіки України - аграрний бізнес, заявляє прем'єр-міністр України Володимир Гройсман на відкритті аграрного форуму. Лише минулого року капітальні інвестиції в Апк сягнули дев'яноста мільярдів гривень.
"Ми абсолютно чітко другий рік поспіль торгетували підтримку яка у 2019 році дорівнює 5, 9 мільярда гривень. На що підуть ці кошти? На створення нових переробних потужностей, на підтримку тваринництва в країні і збільшення поголівя і переробки, на виробництво української сільгостехніки і можу вам сказати, що сьогодні тисячі і десятки тисяч підприємств в тому чилі і фермерські господарства беруть участь у цих програмах", - говорить Володимир Гройсман, прем'єр-міністр України.
Від аграрного бізнесу до ремонту доріг. Володимир Гройсман інспектує трасу державного значення Львів - Пустомити - Меденичі. 47 кілометрів шляху планують відремонтувати за один мільярд гривень.
"Це є дорога, яку ми взяли в проекті альтернативою для того, щоб розгрузити дорогу М-26 Київ-Чоп".
Капітальний ремонт доріг одне з головних завдань стратегії розвитку українських шляхів, наголошує Володимир Гройсман. Утім, коли всі забудуть, що таке ямковий ремонт, прем'єр конкретної дати не називає.
"Ми маємо відійти взагалі від ямкового ремонту і робити системний ремонт доріг, який передбачений стратегією розвитку украінських доріг. Ви знаєте що у 2018 року ми затвердили таку стратегію. Вона передбачає 18,19,20,21,22 роки з'єднати всі обласні центри якісними дорогами. Нам треба час для того щоб дороги привести до ладу тому що до нас 20 років іх фактично не ремонтували", - говорить Володимир Гройсман, прем'єр-міністр України.
На Львівщині латання ям обласні посадовці називають чи не єдиним тимчасовим протиаварійним ремонтом. Гарантія на засипані асфальтом вибоїни від кількох місяців до одного року. Тож наразі від такого лагодження шляхів не відмовляються.
"Ми не маємо одномоментно таку кількість грошей, щоб відремонтувати і відійти від ямкового ремонту. Ми відходимо від ямкового ремонту по тих дорогах, які відремонтовані, ті, які відремонтовані 3,4 роки. Ми нічого на них не робимо. Якщо десь якісь дефекти виникають це підрядні організації їх ліквідовують за власний рахунок", - говорить Руслан Кандибор, начальник Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Цього року на ремонт доріг Львівщини планують витратити більш ніж півмільярда гривень.
"Мінімум 70% всіх доріг будуть охоплені тими чи іншими роботами. Десь капітального характеру, десь поточного, десь ліквідація аварійності, десь скажімо поточні дрібні", - говорить Ірина Гримак, заступник голови Львівської ОДА.
Наймасштабніші ремонтні роботи в області дорожники запланували на літній період.