На Закарпатті руйнується аварійний міст [ Редагувати ]
Небезпечна переправа. Міст у селі Буштино на Закарпатті уже понад 10 років в аварійному стані. Але ним щодня проїжджають тисячі автомобілів.
Чим це загрожує - з'ясувала Мар'яна Мартин.
"Ветеран" - так називають жителі Тячівщини єдиний автомобільний міст, який сполучає центральну дорогу "Мукачево - Рогатин" через річку Тереблю в Буштині. Його звели ще 1956 року. Міст протяжністю майже 200 метрів не раз руйнували стихії та ваговози.
Металева конструкція, заввишки 6 метрів, вже давно проіржавіла. На дорожньому покритті помітне місце зламу опори, тут постійно утворюються ями.
"Вібрує, там яма посередині. Ні пройти, ні проїхати. Страшно, а що робити", - говорить Михайло Попович, житель селища Буштино.
Від 2006 року міст визнали аварійним. Сьогодні - не те що їздити, навіть ходити по ньому небезпечно. Однак щодня тут проїжджають тисячі автомобілів.
"Об'їзду немає, нема об'їзду, сюди не можна попасти ніяк", - говорять Ласло Кондрат, Віктор Бондарчук, жителі міста Тячів.
Поряд з аварійним мостом вже понад 10 років будують новий.
"Новий міст побудували, на 70 % готовності в ньому є, вкладені кошти, а ці кошти - просто пропадають. Він на балансі "Облавтодору" , гроші повинні виділятися з державного бюджету", - зазначив Іван Паш, селищний голова Буштина.
До 2013 року виконали 90 відсотків запланованих робіт, з 24 мільйонів - освоїли 22. Згодом фінансування припинили, а з ним - і роботи.
Цьогоріч у лютому кошти знову почали надходити. Однак добудовувати міст так ніхто й не брався.
"З новими цінами, з новими розцінками, ми відкоригували, подалося на експертизу, чекаємо експертного висновку, і після цього будем оголошувати новий тендер", - стверджує Михайло Пустовойтенко, перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області.
За підрахунками чиновників, станом на 2018 рік, щоб завершити роботи, необхідно було понад 20 мільйонів.
"Коли будуть робити, - хіба як зламається, то може й будуть робити", - говорить Ніна Феєр, жителька селища Буштино.