Цунамі, торнадо і смерчі - для чого страхують автомобілі від цих лих? [ Редагувати ]
Для когось дорожньо-транспортна пригода - біда, а для когось - неабиякий прибуток. Страхові компанії навчились ошукувати своїх клієнтів. Останні підписують страховий поліс, навіть не читаючи правил. Їх просто не показують клієнтам.
Після ДТП дворічної давнини страхова компанія привезла машину Володимира Соколюка на СТО. Без згоди власника. Її відремонтували. За ремонт страхова компанія сплатила 7 тисяч доларів. Ще тисячу повинен сплатити Соколюк, вважають страховики. І тільки після цього йому віддадуть машину.
Володимир Соколюк, постраждалий у ДТП: "Проходит месяц - два, а оказалось, что машина на другом СТО. На страховой компангии СТО, там где они сотрудничают, без мого разрешения машину, и я начал уже бегать. Тянули резину, в отпуске тот, кто ведет твое дело".
Володимир Соколюк порахував, що його частка за ремонт авто - всього 300 доларів, і аж ніяк не тисяча. Він упевнений - страховики разом із СТО підробили рахунок, щоб отримати з нього зайві гроші. Потерпілий згоден платити. За сорок пошкоджених у ДТП деталей. А не за сто двадцять. Цю цифру страховики написали самі. Свого підпису під нею Соколюк не ставив. Тепер чоловік подав на страхову компанію до суду. На засідання їздить на маршрутках.
Володимир Соколюк, постраждалий у ДТП: "Я расписался за сорок одну позицию, а они дописали 80 позиций, и расписались сами, поставили эту роспись, но это не моя была роспись".
Олег Водоп'янов, директор юридичного департаменту страхової компанії: "Страхова компанія взагалі нічого не дописувала, пан Соколюк порівнює висновок, зроблений аварійним комісаром страхової компанії з рахунком СТО, я поясню на прикладі, якщо наш працівник пише, що було пошкоджене крило. То щоб поремонтувати крило, треба здійснити певні дії, треба це крило зняти порихтувати, покрасити".
Соколюка дурять. Він - жертва системного шахрайства страхових компаній, - переконаний його захисник.
Леонід Хорін, генеральний директор Асоціації страхувальників України: "Эта система обмана клиента, она выстроена как конвеер, и работает по тем жалобам, которые к нам поступают на эту страховую компанию бесперебойно".
Своєю чергою страховики звинувачення категорично відкидають. Змови з СТО немає. Соколюк сам обрав станцію, де ремонтуватимуть авто. Про вибір СТО страхова компанія і Соколюк домовлялися усно. Документу, який міг би це підтвердити, немає.
Олег Водоп'янов, директор юридичного департаменту страхової компанії: "Після переговорів з самим страхувальником ми дійшли згоди, що даний автомобіль буде ремонтуватися на "Колір авто", хто конкретно доставляв автомобіль на "Колір авто" мені не відомо".
Це судове засідання, як і два попередніх, скасували - через ремонт у залі суду. Машина вже другий рік гниє на стоянці. Соколюк платити - не збирається.
Чи справді страхові компанії обманюють людей - запитаємо у юристів. Вони кажуть - люди постійно потрапляють на гачок страхових компаній. Через те, що не читають правил страхування. Ці правила неможливо швидко прочитати і зрозуміти в офісі страхової компанії.
Василь Фурман, генеральний директор страхової компанії: "Я сам хочу збільшити шрифт для людей, мені кажуть: Василь Миколайович ось це ми внесли, все що потрібно згідно українського ... більше можна а менше не можна..."
Та навіть і такі правила страхові компанії воліють не показувати своїм клієнтам. Натомість дають на підпис поліс. А він тільки засвідчує факт угоди. За яких обставин і коли клієнтові виплатять гроші за розбиту машину - записано у правилах.
Михайло Ілляшев, керуючий партнер юридичної фірми: "На руки дають тільки договір чи поліс, а треба пам'ятати, що основний документ - це правила страхування, інколи цей документ навіть не показують людям, поки вони не починають цього вимагати".
Українські власники страхують свої авто від цунамі. Таке є у визначені стихійних лих. На питання - коли востаннє в Україні було цунамі - у страхові компанії нам відповісти не змогли.
Все більше стають популярними послуги колишніх працівників страхових компаній. Вони, завдяки старим зв'язкам, швидко повернуть Вам гроші на ремонт авто. Собі ж візьмуть суму за моральний збиток. Завданий вам тією ж страховою компанією.
Кирило Ципривуз, директор операційних робіт колекторської компанії: "Это очень специфическая работа, она, как правило, построєна не на работе со страховыми компаниями, а с борьбой бюрократии в страхових компаниях, нахождения документов, прохождение определенных процедур выплаты, возмещения одной компании другой..."
Працівники страхових компаній і юристи радять - страхуйте свої машини там, де є знайомі.