Харьковчане будут ездить на списанных трамваях из Чехии [ Редагувати ]
Трамвайний секонд-хенд. У Харкові придумали, як подолати транспортний дефіцит. Там ставлять на рейки вагони, які відходили своє у Чехії. Це значно дешевше, ніж купувати нові та ремонтувати старі вітчизняні. Про українське життя чеських трамваїв - далі.
Такі трамваї ще можна побачити у Празі. Ось вони, доживають віку на європейських вуличках. Після списання, стару техніку продають в Україну. Перших шість машин уже прибули в харківське депо.
Сорокарічними модернізованими трамваями тут не нахваляться. М'яке сидіння, електронний спідометр, дзеркала з підігрівом і шторка від сонця в кабіні водія.
Перед тим, як випустити цю машину на лінію, переробляють колеса. У Харкові трамвайна колія ширша за празьку. Після невеликого рихтування в депо впевнені: трамваї ще довго служитимуть.
Дмитро Липовий, директор Салтівського трамвайного депо:
- Ну, по даже самым скоромным оценкам, не менее 10-15 лет.
Чому придбали саме потримані трамваї - у транспортному управлінні пояснюють: керувалися економічною вигодою.
Сергій Дульфан, директор Харківського міського департаменту транспорту та зв'язку:
- Покупка вот такого вагона, который доработан уже в Харькове, где поменяны уже тележки, уже можно эксплуатировать на наших путях, в сумме будет обходиться порядка 150-160 тысяч.
У мерії переконують: ані місто, ані держава не витратили на чеські трамваї жодної копійки.
Геннадій Кернес, мер Харкова:
- Я подчеркиваю - частные инвесторы! Они приобрели трамваи.
Чи безпечно їздити на старих, ще й перероблених трамваях, мають сказати фахівці Держінспекції електротранспорту. Вони видадуть техпаспорт, і лише тоді ці машини вирушать на вулиці.