Mercedes оказался в центре внимания из-за скандальной рекламы с Гитлером [ Редагувати ]
Авто-концерн "Мерседес" опинився в центрі уваги через скандальну рекламу. В новому ролику використали образ юного Адольфа Гітлера. Як саме інтернет-спільнота відреагувала на шокуюче відео - ці та інші події у транспортній галузі дізнаємося з нашого огляду.
Початок 20-го століття. Затишне німецьке село. Ґрунтовою дорогою мчить новенький мерс. Зупиняється перед юрбою дівчат, які граються на дорозі. Проте збиває хлопчика, який бігає з повітряним змієм.
Окрім матері, за дитиною навряд чи хтось тужитиме. Адже це - юний Адольф Гітлер, на совісті якого в майбутньому будуть смерті мільйонів. Відео завершує зухвалий слоган. "Розпізнати небезпеку до її виникнення" - саме так рекламують нову технологію від компанії Мерседес, що дозволяє попередити ДТП.
Авторство належить студентам німецької кіношколи. В самому автоконцерні відео критикують - мовляв, експлуатувати нацистську символіку, а тим більше смерть дитини - просто аморально. Однак видалити ролик з мережі не просили. Тим часом, кількість переглядів зросла вже до ста тисяч.