Обама и Ромни потратили на телевизионную рекламу более 6 миллиардов долларов [ Редагувати ]
Сполучені Штати вже витратили понад 6 мільярдів доларів на телевізійну рекламу кандидатів на виборах президента США. Це значно більше ніж валовий внутрішній продукт сорока країн. Американські експерти підрахували: в ефірі було вже майже мільйон рекламних роликів президентських кандидатів. І це майже вдвічі більше ніж на попередніх виборах господаря Білого дому. Противники цього стверджують, що краще гроші витратити на економіку. Прихильники ж кажуть - це прояв демократії.
Ендрю Так, мешканець США:
- Це справді дуже складно - уникнути реклами. Особливо на телебаченні. Іноді той самий кандидат має декілька рекламних оголошень під час однієї рекламної паузи. Тож, я не впевнений, наскільки це ефективно наприкінці дня.