Столичные электрички уменьшили на два вагона [ Редагувати ]
Пасажирам столичних електричок доведеться потіснитися. Приміські потяги у Яготинському, Ніжинському та Фастівському напрямках скоротили на 2 вагони. У чому причина з'ясовував Дмитро Кукса.
Дмитро Кукса, кореспондент:
- Вранці та ввечері у поїздах людно. Пасажири кажуть - страшніше тісноти - можливість не втрапити до вагона і залишитися на пероні.
Галина Мирончук щодня їздить до Києва електричкою фастівського напрямку. Через переповнені потяги жінка не раз спізнювалася на роботу.
Галина Мирончук, пасажирка:
- Буває таке, що не попадаємо в вагон. І ждем наступний поїзд.
Каже - найкращі місця в тамбурі. Там просторіше і прохолодніше. В адміністрації Південно-Західної залізниці тісноту пояснюють тим, що чималу кількість вагонів довелося зняти через їх зношеність.
Олександр Болдов, начальник пасажирської служби південно-західної залізниці:
- Инвентарный парк дороги электро- и дизельпоездов составляет 852 вагона. Из них лишь 580 вагонов находятся в эксплуатации. 272 вагона отставлены от эксплуатации по причине непроведения плановых видов ремонта.
Залізничники пояснюють - якби не перевозили пільговиків за свій рахунок, вагони були б відремонтовані.
Олександр Болдов, начальник пасажирської служби південно-західної залізниці:
- За 7 месяцев мы перевезли пассажиров на 52,2 миллиона гривен. Всего получили мы компенсации от областных и районных администраций на сумму 15 миллионов гривен.
У Київській обл- держадміністрації говорять, що 52 мільйони держава компенсувати не може - такі великі кошти бюджетом не передбачені. Заступник губернатора визнав - затримка у поточному фінансуванні є, але незначна.
Володимир Максименко, заступник голови київської обласної держадміністрації:
- Ті наголошення, що Фастівська райдержадміністрація, Яготинська адміністрація несвоєчасно розрахувались, але ті суми - там 190 тисяч і 46 тисяч - вони будуть перераховані у найближчій час.
В обласній адміністрації вважають - у збитках залізниці винні не пільговики, а безбілетники. За півроку Київська держадміністрація і Південна-Західна залізниця планують створити спільне підприємство. Володимир Максименко впевнений - тоді посилять контроль у потягах, що дозволить збільшити прибутки. А поки ремонтувати вагони немає за що, пасажирам просторіше не стане.
Дмитро Кукса, Олександр Пономарьов, Новини, Телеканал Інтер.