Старі та не дуже авто нової влади [ Редагувати ]
Нова влада їздить здебiльшого на старих машинах. Точнiше, на тому, що дiсталося їм у спадок вiд попереднього керiвництва. В основному це "Мерседеси". Наприклад, Юлiя Тимошенко цим автомобiлям вiддавала перевагу й ранiше, коли ще не була прем'єром.
"Мерс" i в Миколи Томенка. Вiце-прем'єр каже, що вiд службового авто вiдмовлятися не збирається. Оскiльки невiдомо, що з ним зроблять у гаражi. А так вiн зберiгає державне майно, перебуваючи на територiї цього майна.
Микола Томенко, вiце-прем'єр-мiнiстр України: "Думаю, що машини Кабінету міністрів, купленi за бюджетні кошти, щоб створювати умови для роботи в Кабінеті міністрів повиннi працювати на Кабінет міністрів. Вiце-прем'єр має їздити, а не пiшки ходити".
Пiшки Микола Томенко ходить лише у вихiднi. А ще немає охорони. I взагалi вiце-прем'єр на власному прикладi намагається демонструвати вiдкритiсть i публiчнiсть нової влади.
Микола Томенко, вiце-прем'єр-мiнiстр України: "Я той вiце-прем'єр, який продовжує в метро їздити по вихiдних".
А якщо їздить на авто, то на власнiй "Шкодi-Октавiя". Щоправда, Миколу Томенка можна було побачити й на "Маздi" з приватними номерами. Очевидно, пiд'їжджав до метро. Така ж машина в Мiнiстра працi та соцiальної полiтики В'ячеслава Кириленка. Вiн каже, що "Мазда 6" по класу як раз пiдходить для керiвника вiдомства, яке переймається пенсiями на зарплатами. Мiнiстра на шестисотому "Мерседесi" пенсiонери не зрозумiють. Тому "шестисотий" стоїть на приколi, у мiнiстерському гаражi.
В'ячеслав Кириленко, мiнiстр працi та соцiальної полiтики України: "Мене цей "Мерседес" не цікавить. За неперевiреними даними вiн належить Виконавчiй дирекитцiї Фонду по боротьбi з безробiттям. I це також наводить на певнi роздуми".
Юрiй Павленко довго не роздумував. Пiвмiльйона гривень, видiлених на авто, витратив на ремонт свого мiнiстерства. Утiм, шляхетний вчинок наступного ж дня вилiз боком. Юрiй Павленко на пiвдня пiзнiше принiс до парламенту заяву з проханням позбавити його депутатського мандату.
Юрiй Павленко, мiнiстр молодi та спорту: "Вона написана була ще вчора, але проблема в тому, що з 8 ранку я не мiг виїхати з мiнiстерства, але заява уже тут у Верховній Раді".
Власне, пiшки Юрiй Павленко ходив недовго. У цю суботу вiд Кабмiну вiн вiд'їжджав на срiблястому "кубiку", марки "Мерседес". Номера на машинi були звичайнi без гербiв. Та й коштує таке авто якраз у межах п'ятисот тисяч гривень. Для порiвняння, у Вiктора Ющенка машина й то скромнiше. Президентському шестисотому "Мерседесу", той, що з гербами, 9 рокiв. Коли був кандидатом у президенти, Ющенко їздив на стосороковому "Мерсi", якому рокiв 12. А ще в Ющенка є народний автомобiль.
Тарiел Васадзе, народний депутат України: "Запорожец. Серьезно. Его личный автомобиль ЗАЗ-965 помаранчевого цвета, правда, не совсем. Он сам ездит за рулем".
Сам за кермом їздить i колишнiй координатор охорони Вiктора Ющенка, а нинi мiнiстр траспорту Євген Червоненко. Як спортсмен-автогонщик коней на переправi, тобто пiд час змiни посад, вiн не мiняє.
Євген Червоненко, мiнiстр транспорту та зв'язку України: "По поводу меня, то я подцепил гербовый номер министра на красную "Митцубиси еволюшн" стоимостью 43 тысячи долларов. Это моя любимая машина. Я на ней по воскресеньем тренируюсь вместе с моей командой, чемпионом Украины "Макккофи ралити". Это мой отдых между переездами и работой".
Євген Червоненко фанат швидкостi, а не розкошi. Знайдений у гаражi Мiнтрансу "Майбах", вартiстю понад 700 тисяч євро, вiн виставляє на аукцiон.
Євген Червоненко, мiнiстр транспорту та зв'язку України: "Причем я очень надеюсь, что кто-то из иностранных представительств или наших бизнесменов купят. Торги будут прозрачные и под вашими телекамерами".
На кiнець минулого року в Українi було 13 "Майбахiв". Практично їх купили тiльки полiтики. Законодавець "майбахоманiї" народний депутат України, власник концерну "Правекс" Леонiд Черновецький. Саме вiн першим придбав цей лiмузин. Це була своєрiдна ознака стабiльностi його бiзнесу. Нещодавно з'явилася ще одна. Сiм'я Черновецьких придбала ексклюзивну модель "Мерседеса". Це поки що єдине авто в Українi i триста сьоме в свiтi. На SLR дружина Черновецького чекала 3 роки. Поспiлкуватися iз законодавцем автомобiльної моди в Українi не вдалося. Депутат-мiльйонер вiд iнтерв'ю вiдмовився. Забракло слiв, аби охарактеризувати покупку Черновецьких навiть у дистриб'ютора.
Валерiй Анахiн, гендиректор представництва"DaimlerChrysler" в Українi: "Автомоблиль-мечта. Автомобиль-легенда. Она стоит 750 тысяч долларов. Комок инноваций. У меня просто нет слов, чтобы рассказать, что это за машина".
Новий губернатор Київщини Євген Жовтяк вражений не якiстю, а кiлькiстю авто. Йому у спадок вiд попередника дiсталося аж 5 автомобiлiв. Можливiсть обирати з кiлькох авто Євген Жовтяк вже оцiнив. I поки що вiд благ свого попередника вiдмовлятися не збирається.
Євген Жовтяк, голова Київської ОДА: "Зараз я збираюся їхати за мiсто, там де будуть поганi дороги, тому приїхав на "бобiку", називається "Ленд крузер".
Нинi сезон на "бобiки". Наприклад, найсолiднiший "бобiк" у мiнiстра палива та енергетика Iвана Плачкова. На такому авто вiн їздить на засiдання уряду. "Бобiками" до парламенту пiд'їжджає кожен третiй депутат. "Рейндж ровер" у харкiвського депутата та мецената Олександра Фельдмана. "Ленд крузер", щоправда у два рази бiльший, анiж у Євгена Жовтяка, в Олександра Бiловола. Дмитровi Святошу позашляховик нiдо чого. У нього й так машина гребе на всi чотири колеси. У нього "Аудii 8". Минулого року таких в Українi продано лише сто штук.
Дмитро Святош, народний депутат України: "Переважна бiльшiсть автомобiлiв парку, як i належить, власне, депутатам, вони неукраїнського походження. Переважна бiльшiсть - авто представницького класу. Абсолютними лiдерами є "Мерс", БМВ, "Аудi", "Лексус".
Почесний Президент "АвтоЗАЗу" Тарiел Васадзе стверджує, що на депутатiв та чиновникiв рiвнятися не варто. Найпопулярнiше серед полiтикiв авто "Мерседес" займає лише 1 вiдсоток вiд загальної кiлькостi автомобiлiв.
Тарiел Васадзе, народний депутат України: "Ну смотрится десяток автомобилей, на которых ездит прдседатель или заместитель. А масса автомобилей все-таки другие модели, не "Мерседесы".
Наприклад, заступники мiнiстра працi та соцiальної полiтики їздять на "Ланосах". Їм же вiддають перевагу й комунiсти.
Микола Кравченко, народний депутат України: "КПУ ездит на "Ланосах" в основном, но у части депутатов есть "Фольксвагены" среднего класса. Лидер КПУ ездит на машине, это, кажется "Тойота".
Знайти полiтика, який їздить на "Таврiї", не вдалося. Навiть серед комунiстiв. Рокiв два тому на "народному" авто бачили нинiшнього володаря службових "бобiкiв" та шестисотого "Мерседеса" Євгена Жовтяка. Тих, хто взагалi ходить пiшки серед полiтикiв - одиницi.
Вiктор Мусiяка, народний депутат України: "Немає в мене автомобіля. Якщо треба далеко їхати, то я в гаражi замовляю авто на 1-1,5 години, i таким чином. А так таксі беру, або в метро їду. Це нормально: i життя бачиш i в ньому знаходишся".
Нова влада переконує, що намагається бути ближче до народу. А щоб оперативно та вчасно вирiшувати проблему народу, потрiбнi надiйнi авто. Головне, аби чиновники та полiтитки встигали помiчати цi проблеми на великiй швидкостi i через тоноване скло власного автомобiля.