Битва за клієнта: як обмінюють невдалі подарунки у крамницях Німеччини [ Редагувати ]
Передріздвяна лихоманка в Німеччині переросла у післяріздвяну. Люди бігають по крамницях, але вже не в пошуках подарунків, а щоби їх обміняти. Магазини ладні на все і допомагають тим, кому Святий Ніколаус приніс "сюрприз" не того розміру, або кольору. Ганна Ільїних розкаже більше.
Натовпи людей у магазинах і з пакунками на вулицях. - Це німці не до Нового року шукають подарунки, а радше хочуть встигнути з обміном того, що не підійшло.
"Ми не обмінювали товар на інший. А лише підібрали потрібний за розміром. Річ виявилася замалою, і ми поміняли її. З рештою усе було добре", - говорить Уте Хоїнес.
Більшість подарунків вручають від серця - зізнаються німці, але часто буває, що помилився з розміром. Чи то рукав на светрі короткий, чи замалі штани. У такому випадку - годі впадати у розпач, треба скоріше бігти до магазинів і міняти річ.
"Мало приємного, коли вибираєш не ті речі для моїх близьких. Якось я не вгадала з розміром, а іншого разу - з кольором для свого коханого. Але я з кожним разом - учуся. І мені завжди вдавалося обміняти", - розповідає Петра Хенгестер.
Обмін подарунків для продавців магазинів - не катастрофа. Головне, щоби людина дійсно обрала те, що їй до вподоби.
"Зазвичай буває, що не підходить розмір. На цей випадок - у нас завжди знайдеться - потрібний. А іноді це тишком-нишком робить уже людина, якій подарували щось не того кольору, і вона хоче поміняти", - розповідає Ганс-Петер Акерман, менеджер з продажів.
Для обміну подарунка головне не зривати бірку і мати чек на товар. І навіть у разі, якщо не знайдеться потрібного розміру чи кольору, - продавці обов'язково замовлять зі складу необхідний товар на найближчий час.
"Для нас головне - аби клієнт був задоволений. Важливо тільки, щоби річ була з біркою і її жодного разу не одягали, і ми залюбки обміняємо її. Крім того - ще треба мати чек. Ми цінуємо кожного клієнта. Навіть, якщо він приходить після Різдва для обміну товару", - запевняє Ганс-Петер Акерман, менеджер з продажів.
Обмін завжди відбувається на добровільних засадах. - Магазини, які хотіли б відмовити відвідувачеві - навіть не наважуються на таке. Адже на ринку - жорстка конкуренція. І у "битві за клієнта" завжди виграє той, хто ставить на перше місце інтереси покупця.