У Запоріжжі запрацювали автогіди у громадському транспорті [ Редагувати ]
Екскурсія у громадському транспорті. У Запоріжжі запустили пілотний проект - пасажирів у салоні не лише сповіщають про зупинки, а й розповідають їм про найцікавіші місця та пам'ятки.
Подібні проекти успішно діють у кількох містах Європи, а от чи сподобається новація українцям? - дивіться далі
"Ставлю вот, нажимаю пуск. І все. І от щас я подьеду до остановки, GPS будет срабатывать и будет обьявлять и остановки и будет историю города обьявлять. Расказывать".
Замість "Шансону" - лекції про Запоріжжя. Відтепер пасажири в громадському транспорті міста слухають розповіді про найцікавіші місця та пам’ятки, які бачать за вікном.
"Ви знаходитесь на острові Хортиця - найбільшому острові на Дніпрі. Довжина 12 км, ширина 2,5 км. На його території могли б розташуватись 12 князівств Монако, або 53 Ватикани"/
Проtкт пілотний. Тож міський аудіогід поки що працює лише в тих автобусах та тролейбусах, на яких є жовті наліпки. Протягом маршруту пасажирам пропонують послухати 18 пізнавальних історій та фактів про Запоріжжя.
"Многие не знают, особенно молодежь, не знает историю города. Поэтому я думаю, что это будет полезно, особенно молодежи", - говорить Володимир Остапенко, водій автобуса.
Найбільше ноу-хау припадає до душі гостям міста.
"Ну, я в силу работы, в общем-то как турист, ничего не знаю. И поэтому по большей части вот в процессе поездки можно послушать, что, чем отличается этот город от других городов", - говорить Ігор Лукаш, житель Харкова.
Сама ідея аудіогіда з'явилась кілька років тому. А після її впровадження комунальники збирають відгуки та складають плани на майбутнє.
"Взагалі, далі ми хочемо заповнити всю нашу мережу муніципального транспорту відповідно до напрямків руху. Тобто кожна буде екскурсія згідно свого напрямку. Тобто якщо це Заводський район - буде історія про заводи", - говорить Олександр Власюк, начальник управління транспорту та зв'язку Запорізької міської ради.
Щоб такі екскурсії не набридали пасажирам, пропонують містянам теж долучитись до проекту. Наприклад поділитися цікавою інформацією або новими фактами із життя міста на сайті комунального автотранспортного підприємства. А ще, через динаміки в автобусах планують анонсувати важливі міські заходи.