Україна відновлює міжнародне авіасполучення [ Редагувати ]
Збитки в мільйони доларів щомісяця. Карантин вплинув і на світову авіацію. Як прогнозують експерти, досягти трафіку 2019 року, компанії зможуть лише через 3 роки.
В Україні міжнародні авіарейси почнуть відновлювати з понеділка. І поки що їх буде в десятки разів менше, аніж у до карантинний період. Куди вилетять перші літаки та до яких умов варто готуватися любителям подорожей?
Пусті зали та зачинений паспортний контроль - така картина незвична для аеропорту Бориспіль. Та в понеділок тут обіцяють розпочати роботу - потроху, з 15 рейсів на день. І звичайно, з новими, карантинними правилами. Пасажири та персонал - обов'язково в масках, всюди дезінфектори, на підлозі стрічки для дотримання дистанції, на вході - температурний скринінг. І саме рівень температури визначатиме чи продовжиться подорож. Діятимуть й інші обмеження.
Антон Борисюк, директор зі стратегічного розвитку ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль":
Допуск в терминалы провожающих и встречающих запрещен, кроме случаев, когда сопровождаются несовершеннолетние дети или люди, которые требуют сопровождения. Перчатки не являются обязательным требованием для пассажиров, мы будем их использовать в тех случаях, когда они необходимы, у персонала.
Обмежити контакт пасажира та персоналу планують завдяки спеціальним приладам. Після сканування біометричного паспорту, програма має сама ідентифікувати людину. Та це - не зараз. Поки ж встигли впровадити лише електронний квиток.
Антон Борисюк, директор зі стратегічному розвитку ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль":
Аэропорт "Борисполь" первый в СНГ стал применять и обслуживать посадочные талоны в электронном виде - вот такие. Мы в этом плане сотрудничали с погранслужбой, это позволяет пассажирам не контактировать ни с какой бумагой. То же самое - чтобы лишний раз не контактировать с персоналом, можно самостоятельно сдать багаж. Здесь достаточно поставить сумочку, она проходит взвешивание, выдается талон - багажная бирка, после чего пассажир ставит на стойку багаж, сам считывает чип - и багаж уезжает.
Їжу в літаках тепер подаватимуть у герметичній упаковці, а салон дезінфікуватимуть після кожного рейсу. Та й із цими ускладненнями процесу та витратами на безпеку, аеропорт потроху почне виходити зі збитків.
Павло Рябікін, генеральний директор ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль":
Полная остановка деятельности, которая произошла в середине марта, привела к тому, что на протяжении этих трех месяцев мы продолжали постоянно нести присутствующие расходы. Могу похвастаться, что нам удалось постоянные расходы сократить за время карантина с 300 млн в месяц до 120 млн.
До першого липня країни Європи закриті для українських туристів. Та й взагалі вибрів рейсів поки не надто широкий.
Павло Рябікін, генеральний директор ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль":
Основная масса - внутренние рейсы, насколько я помню. Присутствует Великобритания, европейские страны по заранее заявленным рейсам, которые имели раньше статус эвакуационных. Там, где уже есть продажи, по-моему, Ливан, Оман. То есть, это такая, разбросанная география полетов.
Що ж до цін на квитки - значного підвищення вартості не обіцяють.