Пілоти готуються до випробувань Ан-178 [ Редагувати ]
У Києві урочисто вивели з ангару перший екземпляр літака АН-178. На новинку, яку тільки відправляють на випробування, вже є потенційні замовники - як в Україні, так і за кордоном, адже цей середній ближньомагістральний транспортник може замінити одразу кілька старих моделей та скласти конкуренцію американським, російським та бразильским "транспортникам". Продовжить - Максим Кошелєв.
Величезний ангар на заводі "Антонов" заповнений ущент. Люди стоять надворі та сидять на дахах навколишніх будинків. Їх цікавить те, що під білою завісою - новий український літак, АН-178.
Починається найважливіший момент - так звана "викатка" літака з ангару на вільний простір. Ан-178, ледь похитуючи крилами, обережно виповзає на вулицю. Під час цього працівники, які знають на літаку кожну клепку, намагаються торкнутись обшивки долонею.
Перша викатка літака для авіабудівників - це ніби народження дитини. Тепер вона має стати на ноги - тобто піднятись у небо, і посісти своє місце під сонцем.
АН-178 неспішно котиться на летовище, а конструктори та виробники передають машину пілотам. Вже найближчими днями - вони почнуть випробовувати літак.
"Ми з сьогоднішнього дня починаємо етап наземних випробувань вже безпосередньо систем, двигунів, ВСУ. Сподіваємося дуже швидко і в короткі терміни всі випробувати, потім почати його" рулити "," бігати", - говорить Андрій Спасібо, льотчик-випробувальник.
На ринку середніх вантажних літаків конкуренція сильна. Втім, розробники кажуть - АН-178 має переваги. Найголовніше - розмір вантажного відсіку, куди входять два великі морські контейнери. Друге - значно економніші реактивні двигуни.
"Літак може злітати і сідати з ґрунтових площадок. Це літак повністю цифровий, з цифровим комплексом обладнання – "скляна кабіна", як це прийнято називати", - говорить Дмитро Ківа, головний конструктор ДП "Антонов".
Раніше багато комплектуючих до АН-178 планували брати у Росії. Але тепер переносять виробництво в Україну. На "Антонові" кажуть - новинку вже хочуть наші військові, є інтерес і за кордоном, зокрема Емірати цікавляться цивільною версією літака.