В Запорожье прекратил работу водный транспорт [ Редагувати ]
Кілька тисяч запорізьких дачників залишились без транспорту. Багато років катери були їхньою єдиною можливістю дістатись до приміських ділянок, розташованих уздовж Дніпра. Втім, після зимового простою річковий транспорт так і не став до роботи. Проблема у причалах. Нових не будують, а старі - небезпечні.
У запорізькому порту імені Леніна незвична, як для весни, тиша. Судна, які роками возили людей на дачні ділянки, цьогоріч із бухти так і не вийшли. Катерам просто ніде пристати до берега: причальні понтони за 30 років експлуатації геть проіржавіли.
Олександр Зискінд, начальник Запорізького річкового порту:
- Они пришли в такой износ уже, настолько нуждаются в ремонте, что сегодня регистр не дает разрешительных документов на эксплуатацию этих понтонов.
Цього року відремонтувати причали власним коштом порт не може - немає грошЕй. Щоб не зривати навігацію, пропонували місту викупити понтони і залатати в них діри. Та необхідних на це 3 мільйонів гривень бракує і в міському бюджеті. Чиновники підрахували - дешевше налагодити автобусне перевезення.
Юрій Дроздов, начальник управління транспорту і зв'язку Запорізького міськвиконкому:
- Вопрос только в том, что как правильно организовать перевозку для того, чтобы не было накопления людей. То есть люди привыкли ходить по 300 человек на катер, да. А автобусов таких же ж нету.
На автобусній зупинці пенсіонерка Віра Синя - із самого ранку. Зайняла чергу на маршрутку та з ностальгією згадує про колишні річкові подорожі.
Віра Синя, пенсіонерка:
- Было очень хорошо, помещались все, с сумками, со всеми, что нужно было, все можно увезти было. А теперь вот это сделали эти автобусы, на которые невозможно сесть.
Замінивши катери автобусами, посадовці вважають, що проблему вирішено. А от мешканці нарікають: у розпал сезону взяти штурмом тісні маршрутки багатьом із них буде не під силу.
Сергій Бордюжа, Ігор Воробій, Новини, ТК "Інтер", Запоріжжя