Собственники затонувшего корабля возложили вину на капитана за катастрофу [ Редагувати ]
Власники затонулого лайнера заявили, що він був справний. Кілька місяців тому судно пройшло повний цикл технічного контролю. Вину за катастрофу компанія повністю покладає на капітана. Його вважають винним і пасажири - мовляв, у момент аварії він не був на робочому місці і навіть не помітив, що корабель підійшов надто близько до берега.
Капітан вже дві доби під арештом, а на місці аварії не припиняються пошуки зниклих безвісти. Як проходить рятувальна операція - розповідає Неля Терешко.
Угору лівим бортом - за п`ятдесят метрів від берега. Мешканці прилеглих до моря будинків за затонулою Костою Конкордією стежать третій день.
Вертольоти, рятувальні човни, сотні дайверів - усе це схоже на сумний фільм-катастрофу. Уже знайшли тіла шести загиблих. П`ятнадцятьох людей досі вважають зниклими безвісти. Але пошуки не припиняються.
Там, під водою, нелегко щось розгледіти. Корабель - величезний. Усередині все плаває: шафи, ліжка, безліч великих і маленьких предметів. Там дуже небезпечно.
Рятувальникам вдалося виловити з-поміж тисяч речей так звані "чорні ящики". Їх уже передали слідчим. Дані з них мають дати відповідь на два головні питання: чому сталася аварія і хто винен.
Важлива кожна деталь, щоб зрозуміти, чи насправді у всьому винен капітан корабля.
Сам капітан - італієць Франческо Счетіно - уже дві доби під арештом. Його звинувачують у ненавмисному вбивстві і створенні загрози для життя понад 4-ох тисяч людей. Свідки розповідають, що капітан розважався в той час, коли мав бути за штурвалом.
- Ми чули, що капітан був п`яний - причому разом із двома своїми заступниками. Вони щось святкували.
Також очевидці закидають капітану порушення тисячолітнього морського кодексу. За ним - він не може зоставити корабель у біді, поки на ньому лишається хоча б одна людина. А Франческо Счетіно нібито втік на берег одним із перших.