Британці заплатили півмільйона за крапку? [ Редагувати ]

Міністерства Великої Британії виклали £532 000 з державного бюджету на новий логотип gov.uk. У межах "реновації бренду" змінено лише колір головного заголовка з чорного на синій, а також тональність крапки - вона стала бірюзовою. Усі зміни реалізовано за контрактом із рекламним агентством M&C Saatchi
Вартість "покращень" викликала бурхливу реакцію: працівники держслужб кепкують, чи "справді хтось отримав гроші, щоб перемістити крапку". Дехто назвав оновлення "дешевим", "вульгарним". Одна з ключових критик:
Мінстріалізація дизайну не означає зменшення бюрократії, – сказав голова відділу ефективності партії Reform UK Зія Юсуф.
Уряд заявив, що зміни оплачено в рамках діючих життєвих бюджетів, остаточні роботи мають бути завершені вже цього місяця. Критики вважають оновлення невиправданою розкішшю під час економічної нестабільності, радячи владі зосередитися на важливих потребах платників податків.