В Києві пройшов парад мотоциклів та оригінальних авто [ Редагувати ]
Цими вихідними до столиці приїхали понад півтори сотні мотоциклістів з усіх куточків нашої країни. Усі вони хизувалися своїми байками, бо кожного із залізних коней його господар збирав власноруч. На фестивалі кастом-культури побувала наша Наталія Савченко. І зараз поділиться своїми враженнями.
Кожен експонат в єдиному екземплярі. Їх навіть не називають мотоциклами, є своя назва - кастом-байки. Від серійних моделей в них залишається, зазвичай, лише рама та двигун. Решта залежить від фантазії та майстерності власника.
"Більшість деталей самостійно зроблені. Руками, болгарочкой, все порізане, все зроблено. Деякі деталі замовлені. Такі, як фільтр повітряний, фара, дрібні деталі, кранік, бензокранік. А все інше - все своїми руками", - розповідає власник мотомайстерні Сергій Ткаченко.
У цьому двоколісному не кожен знавець розпізнає Kawasaki Vulcan 1999 року випуску. Оригінальний бензобак з ілюмінаторами, вилка нестандартної форми та три місяці роботи і звичайний мотоцикл перетворився на технічну новинку.
А справжня гордість фестивалю - цей перероблений Harley-Davidson Night Rod. Кастом, який отримав ім'я "The First" - потужніший та пафосніший за серійного побратима. Власник переконує: саме завдяки цьому і виборов приз на європейському чемпіонаті.
"В Європейському чемпіонаті посіла ІІІ місце, в світовому - IV. Ми поки перші і єдині, які на світових чемпіонатах представляють нашу країну", - каже призер Чемпіонату Європи по кастомайзингу Ярослав.
Серед експонатів є і автомобілі. Це - справжні раритети. На відміну від байків, тут женуться за аутентичністю.
"Це - Ford Ranchero GT 1979 року. Вона дуже-дуже наближена до оригіналу, стоїть, щоправда, китайська оптика, з якою нам дісталася. Ми взимку це виправимо. І колеса. А так - максимально наближено", - переконує власник майстерні Ростислав.
Блиск металу, ексклюзивні деталі і, звісно ж - бойовий окрас. Яскрава аерографія - одна зі складових успіху у кастом-культурі, яка набуває популярності в Україні.
"З часів нашого першого фестивалю тут стало в три рази більше хлопців, які беруть участь. Ми намагаємося донести до людей саме культуру - культуру красивої їзди. Будь це велосипед, мотоцикл або автомобіль. Тобто це не тільки виставка, а й якесь культурне просування", - впевнена організатор фестивалю Дар'я Іващук.
Унікальну техніку купують не для гонок. Кастоми примхливі, потребують постійного догляду і коштують дорого - від 5 до 15 тисяч зелених. Але прихильників кастом-культури це не лякає. Вони готові годинами розповідати про своїх залізних друзів, а гуркіт моторів для них звучить як музика.