Відродити автопром: "Запорізький автомобілебудівний завод" потребує державної підтримки - Юрій Бойко [ Редагувати ]
Україна може виробляти власні автомобілі і має для цього всі промислові ресурси. Потрібна лише державна підтримка. Принаймі, саме на неї очікують на запорізькому автозаводі.
Кілька тисяч робітників та сотні тисяч автомобілів - колись в цехах цього підприємства кипіла робота. Працювали цілими династіями. "Запорожці", "Таврії" а потім і "Ланоси" тут ніколи не затримувалися. За машинами стояли черги. Зараз конвеєр зупинили, людей - звільнили. Колишній автогігант фактично перетворився на штампувальника запчастини.
Сейчас мы делаем для запасных частей. И с этих частей производит Египет автомобили "Авео" и автомобили "Ланос". - Вместо того, чтобы самим делать. - Мы, к сожалению, из-за условий. - Зло берет. - Собственное производство остановили в январе 2018 года.
Аби автопідприємство з повним циклом виробництва знову стало конкурентноспроможним, необхідна державна підтримка, - запевняють на заводі.
Микола Євдокименко, директор Запорізького автомобілебудівного заводу:
Условий, которые будут построены на том, чтобы Украина формировала свое украинское потребление. Чтобы Украина ограничивала импорт.
Минулий уряд фактично обвалив промисловість, - переконаний співголова партії "Опозиційна платформа - За життя" Юрій Бойко. Україні потрібні не нові кредити, а нові робочі місця. І від нинішнього Кабміну потрібно вимагати уваги саме до цих проблем.
Юрій Бойко, співголова партії "Опозиційна платформа - За життя":
Каждую отрасль взяли, посмотрели, выработали план для нее, реализовали и тогда эта отрасль, как локомотив, подтянет смежников, откроет рабочие места, наполнит бюджет. И вот в этом - суть того, чтобы заниматься промышленностью профессионально, предметно. И с нацеленностью на конечный результат.
Поки ж головний конвеєр з виробництва легковиків на "ЗАЗ" простоює, тут знайшли альтернативу - намагаються налагодити виробництво автобусів.
Это все наша собственная разработка и большинство деталей, начиная вот от пластиковых деталей, вот это - не метал, это алюмокомпозит. Это пластик. Там внутри все нержавейка. Каркас. Ну, стекла покупные. А большинство - это наша разработка.
Торік завод випустив 300 таких машин.
Скільки вдасться продати автобусів цього року - поки не прогнозують. Немає відповіді і на головне питання - коли з конвеєра знову почнуть виїжджати легковики. Наразі, в "Опозиційній платформі - За життя" переконані: без урядової підтримки не обійтися.
Юрій Бойко, співголова партії "Опозиційна платформа - За життя":
Заградительные меры по закрытию рынка от Б/У машин. Заградительные меры для тех машин, которые могут производиться здесь - и, тем не менее, завозятся из вне. Это государство должно защищать своего производителя. Это утилизационный сбор по отношению к Российской Федерации. Это увеличение пошлин по отношению к машинам, которые приезжают с Евросоюза. Собственно говоря, мы это делали в 2012 году.
А ще, аби автомобілебудування в Україні дійсно відродилося, необхідно створювати вільні економічні зони, - наполягають на підприємстві. Принаймі, хоча б одну.