В Івано-Франківську проходить Національна освітня конференція [ Редагувати ]
Стресостійкість в умовах війни. Чи не найбільше її потребують школярі, наголошують учасники Національної освітянської конференції, що нині відбувається на Прикарпатті. Протягом чотирьох днів кілька тисяч педагогів, українських та міжнародних експертів напрацьовуватимуть рішення щодо подолання кризи в галузі освіти під час війни. Основні тези - у сюжеті моїх колег.
Сотні елементів і площа понад сорок шість квадратних метрів. Гігантський тривимірний пазл "Фортеця стійкості". Будівництво велетенської фігури відкриває освітянську конференцію на Прикарпатті.
У нас ще не було таких об'ємних пазлів. Ви перші, які це зробили, ми порахували об'єм всієї фігури - майже 117.6 кубічних метрів. І за цим параметром цей рекорд вноситься до національного реєстру рекордів як новий рекорд України.
Національна освітянська конференція в Україні відбувається вже дев'ятий рік поспіль. Цьогоріч захід зібрав кілька тисяч учителів з усіх регіонів та сімдесят експертів із десяти країн світу.
Олександр Елькін, член Консультативної ради з питань сприяння розвитку системи загальної середньої освіти при Президенті України:
Магістральною темою цьогорічної Національної конференції стала тема стійкості. Стресостійкість - це одна із соціально-емоційних навичок. Коли ми можемо приймати виклики, з якими ми стикаємось особливо в контексті війни. І це та навичка, яка необхідна нашим дітям, це та навичка, яку ми, як освітянська спільнота, маємо демонструвати власним прикладом.
Олена - соціальний педагог і психолог. Працює в одному з ліцеїв міста Ізюм на Харківщині. Розповідає: кількість школярів, які зараз потребують допомоги психолога, надвисока. Лише в її школі - майже сорок відсотків учнів евакуювалися. А навчання від початку війни відбувається лише онлайн.
Олена, соціальний педагог, психолог (Харківська обл.):
Роботи стало більше, виявляємо дітей, які потребують психологічної, психосоціальної допомоги. Ми знаходимося в небезпечному регіоні, прифронтовому. Діти один одного не бачать.
Як подолати втрати в освіті, що їх неминуче мають школярі через війну? Для розв'язання цієї проблеми місяць тому в Україні запрацював пілотний державно-громадський проєкт "Повір". Освітня платформа допомагає дітям упоратися з викликами в навчанні.
Сергій Колебошин, заступник голови комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій:
Це особлива педагогічна модель, коли дитина вмотивована приходить на платформу. По-друге, з дитиною працює не тільки тренер або тренерка з того предмету, по якому ми долаємо освітні втрати - на цьому етапі пілотування це математика, українська та англійська, а й соціально-емоційний педагог, з яким дитина може відрефлексувати.
Для участі у "пілоті" було відібрано дві тисячі учнів сьомих і дев'ятих класів із різних куточків України. Перші результати проєкту презентують на конференції.
Сергій Колебошин, заступник голови комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій:
Ми бачимо по почерках дітей, по перевірці їх до початку роботи і після - що ми маємо суттєве покращення результатів по кожному із предметів. Тому ми з оптимізмом дивимося на ті результати, що ми вже отримали, і другу, третю, четверту когорти ми будемо набирати й будуть працювати восени, щоб ми максимально масштабувалися в наступному році.
Триватиме освітянська конференція 4 дні. За цей час для учасників представлять загалом п'ятнадцять різних освітніх продуктів. І проведуть пів сотні різних сесій.