Як наші пілоти знищують ворожу піхоту на Мі-8 і Мі-24: унікальні кадри [ Редагувати ]
Бойові вертольоти - це найбільше страхіття для ворожої піхоти. Їхня поява в небі - вірний знак того, що невдовзі буде удар або штурм. Армійська авіація є частиною Сухопутних військ Збройних сил України, основне завдання якої - підтримка піхоти, зупинка наступу чи підтримка наших штурмових дій.
Далі в ефірі - унікальні кадри денної та нічної роботи наших пілотів на вертольотах Мі-8 та Мі-24 у сюжеті, підготовленому за матеріалами Сухопутних військ ЗСУ.
Бойовий вертоліт здіймається у небо - сьогодні наші пілоти виконують навчально-тренувальний політ.
Олег Грицун, офіцер управління комунікацій командування Сухопутних військ:
Це вісь несучого гвинта, чим ближче до центру, тим менше хитає гелікоптер. Але є нюанс, чим далі ти від центру, тим більше шансів, що тебе ухитає.
Вправи однакові як на Мі-24, так і на Мі-8 - розповідають льотчики. Навички у небі потрібні однакові.
Андрій, льотчик:
Мі-24 - це вертоліт транспортно-бойовий, він броньований і підтримує певну долю стрілкового озброєння. А Мі-8 - це попри те що задачі він також виконує бойові, тобто стріляє на рівні з 24, але це транспортний вертоліт.
Перед кожним вильотом - ретельний огляд бойової машини.
Олександр, інженер:
Обхід всього вертольота, огляд візуальний проводиться, перевіряється справність і надійність кріплення всіх агрегатів, всіх видів його озброєння.
Владислав, льотчик:
У нас прописано в інструкції екіпажу, що кожен член екіпажу повинен перевіряти не тільки своє місце робоче, а і вертоліт - одні очі добре, але ще одні очі ще краще. Подивимося, відсутність сторонніх предметів, було тут люблять пташки робити гнізда, відсутність ось, дивимося, що в нас антени не пошкоджені, все ціле, обшивка ціла, без деформації.
Кожен пілот має досконало знати будову крилатої машини. І бути готовими до позаштатних ситуацій.
Андрій, льотчик:
Це кабіна командира екіпажу, органи керування знаходиться. Скажімо так, стандартний як і усіх, оця кабіна - це льотчика-оператора, я відповідно, тут інструктор ще сидить. Важлива штука те, що одні двері відкриваються праворуч, а інші відкриваються ліворуч. Якщо, наприклад, борт ліг на одну сторону, щоб не було такого, що обидва льотчики були зажаті. Це нам дає змогу вийти одному льотчику, вийти й допомогти іншому льотчику вибратися з кабіни ззовні. Оця штука броньована тримає 12,7 з легкістю.
Олег Грицун, офіцер управління комунікацій командування Сухопутних військ:
Зараз ми виконуємо тренувальний політ на Мі-24.
Такі навчальні польоти - підготовка екіпажу до знищення ворога. А ще відпрацювання різних маневрів.
Політ під шторкою - це імітація польоту у хмарах, там, де немає видимості, коли ми літаємо по приладах, також буде виконуватись політ під шторкою дублювальним приводом, це додатково ще імітація відмови у хмарах, відмови приладів, щоб людина не губилася. Щоб вона знала, що робити, куди дивитись, як пілотувати.
А це вже тренувальні польоти вночі на українському Мі-8.
Максим, льотчик:
Наші пілоти зараз відпрацьовують посадки на майданчик обмежених розмірів в окулярах нічного бачення, без окулярів нічного бачення, також пошуково-рятувальні роботи вночі й маршрутні польоти вночі.
Набагато складніший літати, якщо це якісь специфічні польоти, дуже красиво, але ускладнене орієнтування візуальне, тому що не видно, можна орієнтуватися по якихось населених пунктах, огоньках і так далі. Плюс якщо якісь нештатні ситуації, то сюди додається те, що не бачиш землю, тобі треба більше орієнтуватися по приладах. А так, це прикольно Воно менше хитає вночі менше турбулентність, тому що земля вже рівномірно охолоджена, і насправді вночі літати це кайф.
Армійська авіація Сухопутних військ - це потужний фактор деморалізації та знищення ворога, наголошують наші співбесідники. А тому регулярно відточують свої навички, щоби бути готовими виконувати бойові завдання у будь-яких умовах.