На Харківщині за підтримки Голови ОДА капітально відремонтували трасу державного значення [ Редагувати ]
З Харкова в Дніпропетровську область тепер можна дістатися гарною дорогою. Трасу, яку за 57-ім років жодного разу капітально не ремонтували, повністю відновили.
Олена та Борис Каравани згадують, якою ще до весни була дорога попід їхнім двором:
"Ями, ями, такі ями, що пересказать нельзя. Дороги ніякої не було. Ніякої! Ні до Змійова, ні до Харкова, ні до Мерефи, ні до Ліхачова, - це було шото страшне! Страшне".
Капітального ремонту дорога "Мерефа - Лозова - Павлоград" не бачила з 1962- року, відколи була прокладена. Навесні цього року - сюди прийшла техніка. Дорожники кажуть, полотно було настільки зруйнованим, що подекуди доводилося замінювати навіть основу.
"Кілометрів близько сорока, якщо підрахувати, ми відновили повністю основи. Тобто, влаштовувалися шари основи щебенево-піщаної суміші із додаванням цементу, товщиною 20 см - такі були шари основи, були ділянки, де необхідно було проводити регенерацію", - зазначив Сергій Пляка, заступник начальника служби автомобільних доріг у Харківській обл.
Відновили майже 80 кілометрів полотна. Попутно відремонтували 4 мости й шляхопроводи. І от - "останні штрихи".
"Ми завершуємо влаштування другого шару покриття на зупинковій смузі, та з'їздах та вулицю, де був облаштований другий шар асфальтобетону. Завершуємо роботи з облаштування обочин, закінчуємо узбіччя, також ми встановлюємо дорожні знаки", - зазначив Роман Горопашний, майстер підприємства "Автомагістраль Південь".
За Лозовою передбачили навіть об'їзну дорогу - вона потрібна, щоб відвести від центру міста вантажівки. Зрештою, отримали сучасну магістраль, яка доведе з Харкова до межі з Дніпропетровською областю.
"Дорога на Лозовую Р51 теперь отремонтирована. Это четвертая большая магистраль в Харьковской области, которая десятилетиями требовала ремонта. И после направления на Донецкую, Луганскую, Сумскую, теперь и направление на Днепропетровскую область - будет комфортным и безопасным для всех автомобилистов. Остались некоторые нюансы: это нанести разметку, поставить дорожные знаки, и трасса будет абсолютно готова для того, чтоб комфортно и безопасно по ней передвигаться", - підкреслила Юлія Світлична, голова Харківської облдержадміністрації.
А от перевантажені довгоміри, які зазвичай і розбивають покриття, на дорогу не пустять. Щоб їх контролювати, на трасі звели два вагові комплекси.