"Old Car Land": у Києві пройшов фестиваль раритетних автомобілів [ Редагувати ]
Напередодні у Києві відбувся ретро-зліт "Old Car Land". Кожен охочий мав нагоду побачити ексклюзивні автомобілі і мотоцикли різних років випуску. Родзинкою дійства став ретро-пробіг, де власники показували, на що здатні їхні машини.
Як саме тривав захід в умовах карантину?
Ретро-зліт "Old Car Land" зібрав найбільш рідкісні автомобілі в Україні та показав свіжі роботи майстерень із відновлення ексклюзивної техніки. На виставці представлені раритетні британські та італійські автомобілі. А також - вишуканий радянський фаетон, який є єдиним у світі.
Ігор Лащенко вже десять років відвідує такі фестивалі. Цьогоріч представляє єдиний у світі аутентичний автомобіль Фаетон. У 1949 році таких випустили лише два. Машина взяла чимало нагород на вітчизняних і зарубіжних заходах.
Ігор Лащенко, учасник ретро-зльоту "Old Car Land":
Его полностью реставрировали, восстанавливали по архивным документам, чертежам и фотографиям. Реставрация заняла порядка 2,5 лет. Для этого автомобиля полностью изготавливалось все от винтика.
Родзинкою заходу став пробіг ретро-автівок.
Павло Лозовенко, організатор ретро-зльоту "Old Car Land":
Мы решили сделать автопробег, показать эти машины в движении - они будут ездить, радовать людей: вот что они еще на что-то способны.
Сергій Зайцев - власник De Soto S6, 1939 року випуску, цей екземпляр зберігся тільки в нашій країні. Саме така модель була у мультиплікатора Волта Діснея.
Сергій Зайцев, учасник ретро-зльоту "Old Car Land":
8 років я відновлював уже три роки катаюсь. Дуже приємно їхати по дорозі, коли зупиняється якийсь "Рендж-Ровер" і люди там показують палець, що да, їхній "Рендж-Ровер" то якесь відро.
А це - перший український мопед "Верховина" 1967 року виробництва.
Олег Омельницький, учасник ретро-зльоту "Old Car Land":
Тоді на ньому їздили досить багато, тобто це був такий транспорт, на якому можна було їздити з одного міста в інше.
ГАЗ-АА 1942 року випуску - авто зібране із запчастин, які 80 років пролежали в землі. Над проектом тернополянин працював шість років.
Михайло Тимків, учасник ретро-зльоту "Old Car Land":
От якщо глянути на машину - тут немає жодного агрегату, щоб був з однієї тієї самої машини. Тобто з цілого пострадянського простору я збирав, замовляв, організовував доставку поштою. Це все приходило, робився детальний аналіз.
Через карантин, аби не було великого скупчення людей, цьогорічній захід зібрав лише 300 автораритетів. І традиційно, після завершення дійства, організатори визначають переможців та роздають кубки ручної роботи.