Мережу "Цитрус" купує конкурент - Forbes Ukraine [ Редагувати ]

Після кількох років корпоративних воєн і мільярдних позовів торгова мережа "Цитрус" може змінити власника. Артур Гатунок, засновник мережі Yabluka, підтвердив Forbes Ukraine, що зацікавлений у купівлі "Цитруса".
"Цитрус" поглинає Yabluka - ми розвиватимемо саме його бізнес-модель", - каже Гатунок. За його словами, компанія хоче зберегти свіжість бренду та маркетингові активності "Цитруса". "Ми в клубі "білого" бізнесу", сказав Гатунок.
Фінансові умови угоди наразі не розголошуються.
Станом на червень 2025 року "Цитрус" має майже 40 магазинів по всій Україні, у Yabluka - близько 30. Інтернет-магазин щомісяця відвідує майже 600 000 користувачів. Це вдвічі більше, ніж у Yabluka. "Цитрус" має партнерство з Apple через офіційного дистрибʼютора в Україні - компанію "Асбіс".
"Цитрус" заснували Григорій Топал і Дмитро Зінченко. Навесні 2020 року у компанії виник корпоративний конфлікт, у ході якого, за словами Зінченка, Топал забрав його 50% й усунув від управління компанією. Через рік Зінченко продав Геннадію Корбану 50% у компанії ЗТ-Інвест, яка володіє торговими марками "Цитрус". Інші 50% компанії належать Топалу. "Цитрус" не має однієї керуючої компанії, бізнес складається з кількох юридичних осіб.