Консультативный телефон в Минобразования помогает бороться со взятками [ Редагувати ]
Понад 130 дзвінків, 14 з них - повідомлення про випадки хабарництва у ВИШах. Такі результати роботи, так званого, Консультативного телефону, що працював у Міносвіти в період зимової сесії. Сьогодні останній день прийому дзвінків на гарячій лінії. Таку практику в міністерстві проводять вже сьомий рік поспіль - аби оперативно реагувати на факти зловживань у вищих навчальних закладах. Окрім того, всі охочі могли отримати консультацію спеціалістів департаменту вищої освіти.
Микола Фоменко, заст. директора департаменту вищої освіти Міносвіти і науки України:
- Він є ефективним засобом контролю з боку міністерства за перебігом екзаменаційної сесії ну і для вжиття відповідних заходів. Нажаль інколи цей телефон в таких корисливих злих цілях щоб зіпсувати імідж викладача і таке інше тому безумовно ми це все перевіряємо.