В Украине нет денег на ремонты дорог [ Редагувати ]
Традиційна весняна проблема - сніг зійшов, а з ним і асфальт. Лише у столиці на ремонт доріг потрібен вісімдесят один мільйон гривень, підрахували в Укравтодорі. На київський бюджет шляховики навіть не сподіваються. Грошей немає. Як же планують впоратися з дірками на дорогах дізнавалася Олена Мітясова.
Весна прийшла - доріг нема. І практично у всіх районах столиці. Рівні ділянки на магістралях нині рідкість, скаржиться водій Євген. І пропонує стан дорожнього покриття - оцінити особисто.
Євген, водій:
- Фактически одни ямы. Вот можно даже видеть по самому покрытию - по которому едем. Ощущается по динамике разгона автомобиля. Чем отдаляемся мы больше от центра города, тем соотвественно дороги в какой-то степени ухудшаются.
Автомобілістам нічого не залишається, як маневрувати між вибоїнами.
Олена Мітясова, кореспондент:
- Якщо основними столичними автошляхами проїхати ще якось можна, то на другорядних - справжнє лихо. Яма на ямі і дорога нагадує швидше смугу перешкод.
Щоб відремонтувати дороги після зими, в Укравтодорі підрахували - потрібно вісімдесят один мільйон гривень. От тільки - в міськбюджеті - таких коштів поки що немає. Тому першочергово, кажуть шляховики - лататимуть аварійно-небезпечні ділянки.
Володимир Рожнятовський, заступник генерального директора КК "Київавтодор":
- На превеликий жаль будемо працювати на маленьких вуличках, де стан дорожнього покриття вже зруйнований більше, ніж 80 процентів.
У пріоритеті на поточний ремонт - залишаються й головні магістралі Києва. Проспект Перемоги, Поштова площа, центр міста - їх обіцяють лагодити за надходженням коштів.
Володимир Рожнятовський, заступник генерального директора КК "Київавтодор":
- Проспект Перемоги, в плані тільки 50 мільйонів, хотя це потребує значно більше коштів. Не в повному обсязі будуть виконані роботи на Почтовій площі, тому що теж фінансування майже відсутнє, і після початку активних робіт по Подільсько-Воскресенському переході роботи теж призупиняються, тому що теж фінансування відсутнє.
Поки чиновники чекають на кошти - на шиномонтажах починається гаряча пора.
Олександр, працівник шиномонтажа:
- В первую очередь страдают колеса, диски, ну также ходовая колеса лопаются, литые диски гнутся, резина бывает что-то можно восстановить, бывает такие порезы, которые восстановить нельзя.
Та пік ажіотажу ще попереду, кажуть тут. З потеплінням машин на дорогах побільшає, а значить, ями поглибшають. Утім, в Укравтодорі запевняють - латковий ремонт почнуть ось-ось. За два тижні проведуть тендери на виконання робіт і одразу стануть до роботи.
Олена Мітясова, Максим Соколин, Телеканал Інтер.