Автомобілісти Запоріжжя відсвяткували послаблення карантину масштабним ретро-ралі [ Редагувати ]
Кілька десятків раритетних автівок та квест вулицями міста. У Запоріжжі відбулось ретро-ралі. Як автомобілісти святкували послаблення карантину?
"Запорожці", "Волги", "Жигулі" та ще зо два десятки авто вишукуються на своєрідні оглядини. Серед учасників ралі діє "дрес-код". Машинам має бути не менше, ніж 30 років.
В современных машин нет души, к сожалению - они настолько не интересные. А в этих автомобилях, в каждом автомобиле - есть свой характер.
Головний суддя ретро-ралі приїхав на раритеті 1975 року випуску.
Андрій Філатов, головний суддя ретро-ралі:
Такси. Так называемая "баржа". Использовалась в качестве такси для перевозки крупногабаритных грузов: телевизоров, мебели. Ну, и интересная очень машина. В полном оригинале находится, очень редкий экземпляр. Две машины всего в городе.
Спершу - медогляд учасників. Потім - техогляд авто, залік на знання правил дорожнього руху та демонстрація віртуозності управління машиною.
Рустам Таран, учасник ретро-ралі:
Как вырулить правильно в той или иной ситуации. Примерные габариты ты чувствуешь, чтобы там не сбить конус, фишку.
А потім - перегони містом.
Прошу всех пройти до автомобиля "Запорожец" для начала старта ралли.
Саме ралі - це автомобільний квест. У кожного пілота - штурман з маршрутом руху. Де фініш - не знає ніхто. Але треба не лише дістатись туди. А й прибути в чітко зазначений час. Навіть не зважаючи на поважний вік автомобіля, - жартують учасники.
Олесь Кальницький, учасник ретро-ралі:
Головне - їхати не швидко. Тобто, це таке "анті-ралі". Тобто, ретро-ралі ми повинні їхати зі швидкістю, середня швидкість на маршруті 30 км на годину. Ми їдемо по "легенді". Тобто, 150 метрів прямо, 200 наліво, там 300 направо - і по цій "легенді" треба їхати. Зустрічаюсь у контрольних точках.
Хто переможе - не так важливо, - кажуть учасники ралі. Головний приз для всіх - емоції.
І ось такі речі, котрі проводяться, вони дуже нас об'єднують насправді. І це - позитивно!