В США с размахом отмечают Хеллоуин [ Редагувати ]
На ХеллоуІн американці не шкодують грОшей. Щороку на карнавальні костюми для свята в країні витрачають півтора мільярда доларів. Ще два з половиною - на святкові атрибути: сувеніри, подарунки, прикраси для будинків. Цього року в Америці в моді оригінальні святкові ідеї. Розповідає Дмитро Анопченко.
Замість казкових героїв та монстрів - політики. Такою є цьогорічна "хелловінська" мода.
Мумії, скелети і… віп-персони. У сувенірних крамничках США - величезний попит на маски відомих людей. Серед хітів продажів - гУмові обличчя Арнольда Шварцнеггера, Джорджа Буша та Барака Обами. Герої теленовин, яких увесь рік американці сприймали дуже серйозно, на Геловін самі стають об`єктом жартів.
Джейсон Сандолфер, директор крамниці:
- Лише цьогО дня всіх цих «віпів» можна «обсміяти». Чому б і ні?
80 відсотків американців обов`язково купують собі до Геловіну новИй карнавальний костюм. Вдягти старий - вважають поганим тоном. ЦьогО дня - так само, як і на Різдво, - ніхто не рахує грошей. Прагнуть похизуватися перед гОстями чи друзями. Втім, аби всіх вразити - не обов`язково спустошувати гаманець. Джош Стетсон три роки поспіль - переможець конкурсу на найкращий костюм. Торік він був "аватаром" із популярної тоді стрічки. До того - суперменом. А зараз перетворився на героя "зірковИх війн".
Джош Стетсон,переможець конкурсу карнавальних костюмів:
- Я люблю шокувати людей. Люблю навіть у натовпі бути у центрі уваги. Для цього не гроші, а фантазія потрібна!
У чому в американців немає проблем із фантазією - так це у прикрашанні садиби. Кожен дім зараз виглядає наче декорації до фільмів жахів. Розмальовані кавуни та страхітливі черепИ простОять біля будинків ще кілька днів. Після чого їх змінить різдвяна символіка. Зустрівши одне свято, американці одразу почнуть готуватися до іншого. Зі Сполучених штатів - Дмитро Анопченко, Олександр Данилов, "Новини", американське бюро телеканалу "Інтер".