Дороги Миколаєвщини залишаться без ремонту до кредиту МВФ [ Редагувати ]
Черговий сезон жахів розпочинається для українських автолюбителів. Традиційно наприкінці зими дороги йдуть зі снігом. У трійці найгірших шлях Одеса-Рені, Миколаїв-Кіровоград та Тернопіль-Львів.
Наші кореспонденти проінспектували шляхи Миколаївської області. Траси державного значення регіону можуть скласти гідну конкуренцію гіршим з найгірших. Хто відповідальний за бездоріжжя -далі.
Андрій живе в селі Островське під Миколаєвом. Заробляє на перевезенні на старому газику доставляє овочі і зерно до обласного центру. Каже, траса стала непридатною ще п'ять років тому. Відтоді після кожного дощу кількість ям і вибоїн зростає. Нещодавно жителі навколишніх сіл збунтувалися і перекрили дорогу. Зажадали від влади негайно відремонтувати трасу. З району надіслали бульдозер.
"Вони засипали, оце тільки клаптик і на тому все, а далі - страшне і воєнне там вроді танки після полігону", - говорить Андрій Вига, житель села Острівське.
Шляховики засипали одну велику яму сумішшю з глини й щебеню - на цьому ремонт закінчився. В обласному підрозділі "Служби автодоріг" з нами спілкуватися відмовилися, далі приймальні - не пустили.
Миколаївські громадські працівники кажуть - бюджетних грошей, які виділяють на реставрацію доріг - вистачає тільки на такі косметичні ремонти. То ж це не вирішує проблему.
"Ці дороги повторюю, потрібно просто закрити потрібно розуміти, що коли ви просите встановити дорогу якої немає - то це гроші на вітер", - говорить Євген Воловий, громадський активіст.
Трасу між двома обласними центрами - Миколаєвом і Кіровоградом - в Міністерстві інфраструктури обіцяють капітально відремонтувати уже не перший рік. Востаннє, у 2015, запевняли, мовляв, побудуємо з нуля нову бетонну магістраль. Як тільки кредит отримаємо.
"З приводу бетонної дороги на Кіровоград під кредитні кошти Світового банку - хочу щоб всі розуміли, що гроші зайдуть тільки в кінці цього року і роботи реальні над дорогою - почнеться будівництво навесні 17 року між нами прірва в рік і дороги, яких - немає", - говорить Євген Воловий, громадський активіст.
Загальна довжина розбитих доріг у Миколаївській області більше двохсот кілометрів. Жителі сіл обабіч цих трас уже не вірять обіцянкам влади. Кажуть коли викликають швидку або пожежників, одразу просять їхати не дорогою, а безпосередньо по накатаних у полі коліях так швидше.
"Навіть не знаєш кудою переїхати суцільні ями. Вже дуже давно і ніхто нічого не буде робить. Бо Яценюк же сказав, що він зробив дороги", - говорить Анатолій, автолюбитель.
Сьогодні жителі збираються перекривати трасу під Миколаєвом. Кажуть, інших способів вплинути на чиновників у них не залишилося.