На Черкащині через розбиту дорогу в села не їздять швидкі [ Редагувати ]
Жителі села Пастирське на Черкащині доведені до відчаю. Міжобласна траса, яка проходить через їхній населений пункт, перетворилась на суцільну яму. На дорозі не проводили навіть профілактичного ремонту понад 10 років. Остаточно її добили важковагові фури. Через розбиту дорогу в село вже відмовляються їздити швидкі, а перевізники планують пустити автобуси в об'їзд Пастирського.
Ця розбита дорога, що з’єднує Черкаську та Кіровоградську області, мало нагадує трасу Державного значення.
Володимир зголосився провезти нас на кордон областей. Трасою він їде ледь утримуючи кермо. Навіть ямкового ремонту в межах Черкаської області дорога не бачила вже понад 10 років. Місцями з траси доводиться з'їжджати на узбіччя.
"Ой, ой, ой. Ви подивіться, видавили дорогу, з двох сторін видавили дорогу, по обочині так …це автобус може колись перевернутись, міжобласний автобус Новомиргород - Черкаси , якщо цей автобус не буде ходить, людям капець", - каже житель села Пастирське Володимир Миколенко.
Там, де закінчується Черкаська область, закінчуються і ями. Кожну з них водій автобуса Новомиргород - Черкаси Володимир Задорожній знає, мов рідну. Їздить тут 4 рази на день, а потім двічі на тиждень стає на ремонт.
"Та хіба ви не бачите яка дорога, головне не балакать, щоб зуби не викришились. Де тут дорога, це напрямок тільки та й все", - каже водій автобусу Володимир Задорожній.
Найгірша ділянка між селами Ташлик - Пастирське - Капітанівка. Перевізники вже почали розробляти маршрут, щоб оминати ці населені пункти. Ремонт техніки нині дорого коштує. Жителі Пастирського тепер взагалі можуть опинитися відрізаними від світу.
"Найбільше, яка проблема - це люди у нас не можуть викликати швидку, швидка їде дві три години", - розповідає директор школи села пастирське Світлана Дахно.
Ремонт дороги мав початися ще в серпні цього року, каже сільський голова Пастирського. Та облавтодор постійно їм натякає на співфінансування ремонту. Три тижні тому сільрада виділила з бюджету 41 тисячу гривень. Та це крапля в морі.
"Вони кажуть: давайте збирати потрошку з інвесторів, вони ж в основному розбивають ці дороги. Ну, збирати,це зрозуміло, а на який рахунок ці гроші перераховувати і куди вони підуть далі? То ніхто цього не знає", - каже сільський голова села пастирське Микола Заїченко.
Черкаська обласна служба утримання доріг знову внесла цю трасу в план ремонту, але вже на жовтень. Його має виконувати облавтодор. Але й тут - не без проблем.
"На сьогоднішній день грошей достатньо, немає фізичної можливості для того, щоб устигнути зробити", - каже директор державного підприємства "Черкасиоблавтодор" Олександр Северин.
Дорогу від багатотонних фур не врятує навіть багатомільйонний ямковий ремонт. Потрібен капітальний.