Радіо в Києві веде трансляцію з вантажного контейнера [ Редагувати ]
Світова інтернет-спільнота - в очікуванні головної події в мережі - вручення премії "Веббі Евордз". За так звані інтернет-оскари щороку борються онлайн-медіа, сайти та мобільні сервіси усього світу. Цього року серед номінантів є і українці. Молоде київське радіо веде трансляції зі звичайного вантажного контейнера. Поліна Спасенко розкаже більше.
Ігор налаштовує обладнання до чергового ефіру. Разом з командою вони щовечора ставлять унікальні музичні знахідки з України та світу. Ведуть інтернет-трансляції.
"Моє завдання, щоб ефір був і щоб був нормальної якості".
20ft Radio існує трохи менше як півроку. Його уже знають далеко поза межами України. Та не кожен задумується, що популярність виросла зі звичайного вантажного контейнеру. Від початку тут був магазин Дмитра.
"Орендна плата величезна. Контейнер я давно хотів собі. Порахував, чому б не взяти не спробувати", - розповідає співзасновник 20ft Radio Дмитро Ісаєнко.
Творять проект шестеро столичних хлопців. Єдине правило, якого дотримується команда - якісний звук. Та жодних обмежень у стилях.
"Тріп-хоп тут є. Тут є хіп-хоп. Тут є брейкс. Тут є пост-панк".
Надсучасна електронна музика чи навіть горловий спів - головне, щоб цікаво.
"Іво Бобул, Павло Зібров можуть спокійно до нас потрапити. Я знаю, що вони крутять діджей-сети. У нас є освітні ембієнт-передачі. Також можемо послухати птахів, тварин, п'єси. Хочемо запускати театральні радіо-постановки", - каже програмний директор 20ft Radio Михайло Бондарєв.
Михайло вирішує, що саме лунатиме в ефірі. За освітою він культуролог і знає ледь не все про український андеґраунд. На радіо частенько сам стає за діджейський пульт.
"Я для мами граю. Мама любить джаз. Іноді любить те, що я граю, але я граю експериментальну музику, або ж похоронну музику тибетських ченців", - каже Михайло Бондарєв.
Єдине, чого досі не було в їхньому ефірі - це реклами. Хоч пропозиції від інвесторів є, та вибір хлопців - абсолютна незалежність. Наразі радіо працює на голому ентузіазмі. Та команда сподівається на підтримку слухачів.
"Наша аудиторія - це хлопці, які розбираються, які шукають хорошу музику і нам довіряють, і ми хочемо безпосередньо працювати з ними і ні від кого не залежати", - пояснює співзасновник 20ft Radio Сергій Тарановський.
Нині столичне радіо увійшло до п'ятірки номінантів на звання кращого музичного інтернет-проекту в конкурсі "Вєббі Евордз". Серед суперників хлопців - могутні гіганти інтернет-медіа.
"Насправді ми дуже здивувались, коли нас вибрали, тому що ми достатньо молодий проект. Минулого року на врученні цієї премії були Джесіка Альба і всесвітньо відомі зірки. Тобто це велика честь для нас бути там вибраними", - зізнається співзасновник 20ft Radio Кирило Петренко-Нечипурук.
Голосування триватиме до 20 квітня. Переможців оголосять наприкінці місяця. Підтримати молодих українців можна на сайті конкурсу "Вєббі Евордз".